ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
אחים לצרה

סייע לאחיו: המגיש הבכיר הושעה מתפקידו

הכתב והמגיש הבכיר של רשת 'CNN', כריס קואומו, הושעה מתפקידו, בחשד שסייע לאחיו, מושל מדינת ניו יורק לשעבר אנדרו קומו, עם העברת מידע על חקירות המשטרה שמתנהלות נגדו בתקופה האחרונה

סייע לאחיו: המגיש הבכיר הושעה מתפקידו
אנדרו קואומו צילום: פלאש 90

הכתב והמגיש הבכיר של רשת 'CNN', כריס קואומו, הושעה אתמול (רביעי) מתפקידו, בחשד שסייע לאחיו, מושל מדינת ניו יורק לשעבר אנדרו קומו, עם העברת מידע על חקירות המשטרה נגדו בחשד שביצע שורה של עבירות חמורות.

קואומו בעל תוכנית טלוויזיה יומית המשודרת מדי יום בשעה 21:00 (שעון החוף המזרחי) ונחשבת לנצפית ביותר ברשת המוכרת, עם ממוצע של 1.3 מיליון צופים מדי ערב - חשוד בהעברת מידע לאחיו על החקירות והחשדות נגדו, ללא ידיעת ראשי CNN. כך על פי מסמכים שפרסמה תובעת מדינת ניו יורק ביום שני.

על פי המסמכים שפורסמו על ידי התובעת, לטיטיה ג'יימס, קואומו "היה מעורב באופן נרחב במאמצים לסייע לאחיו", ברמה שמנהליו בערוץ הטלוויזיה לא היו מודעים אליה. "כתוצאה מכך, החלטנו להשעות את כריס לאלתר, בהתאם להערכת המצב שנקבע בהמשך", נמסר מ-CNN.

על פי ההערכה, כריס קואומו היה פעיל ואקטיבי למדי בחיפוש מידע רב על חקירותיו של אחיו, ולחץ על מקורות עיתונאיים באופן שאינו מידתי – במטרה להעביר לו מידע שיוכל לסייע לו במאמציו המשפטיים נגד החשדות העומדים נגדו. בין השאר נטען גם כי כריס סייע לאחיו אנדרו, ברמה התקשורתית, להגיב לחשדות המופנים נגדו, כך חושפת שורת מיילים והתכתבויות שנחשפה על ידי התובעת הראשית.

אנדרו קואומו CNN

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד