י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מרססי הצלבים בבת ים: שלושה קטינים בני 14-15

צלבים וכתובות נאצה על בתי כנסת בבת ים: שני קטינים וקטינה בני 14-15 תושבי העיר נעצרו • מדובר בתופעה: בשבוע שעבר הושחתו קירות בית כנסת בקרית מלאכי

כתובות הנאצה בבית הכנסת 'האוהל'. צילום: משה ישי
כתובות הנאצה בבית הכנסת 'האוהל'. צילום: משה ישי

פרשת ריסוס צלבים וכתובות נאצה על בתי כנסת בבת ים: שני קטינים וקטינה בני 14-15 תושבי בת-ים נעצרו בחשד כי ריססו צלבים, סמלי כת השטן וכתובות נאצה על מבני בתי כנסת ובתי ספר ברחבי העיר בת-ים.

על פי החשד, החבורה פעלה במהלך השבועות האחרונים, וריססה את הכתובות במספר מקומות, כולל על קיר בבית הספר ציפורי ברחוב ביאליק 29 בת-ים, שם ריססו את הכתובות במספר הזדמנויות.

בין היתר, רוססו כתובות נאצה ובצלבים על קירות בית הכנסת הגדול 'האוהל'. הרב יעקב רוזין, רב השכונה ובית הכנסת, הביע זעזוע עמוק מהמקרה, ואתמול (א) אמר כי הוא מקווה שהמשטרה תאתר את החשודים ותמצה עמם את הדין.

אתמול, כאמור, נעצרו שני קטינים וקטינה בני 14-15 תושבי בת-ים. הם נחקרו בגין המעשים המיוחסים להם ובתום החקירה הועברו למעצר בית בן חמישה ימים.

במשטרת תל אביב מציינים, כי ייתכנו מעצרים נוספים. המשך החקירה במחלק הנוער של מרחב משטרת איילון.

עוד בנושא:
בת -ים: צלבים וכתובות נאצה על בתי כנסת
נאצות וצלבים על בית כנסת בקרית מלאכי
בני 12 ו-13 השחיתו בית-ספר חרדי בבת ים

לפני שבוע וחצי, הזדעזעו המתתפללים בבית הכנסת 'אברהם אטיאס' ברחוב סן-דייגו בקריית מלאכי לגלות כי על קירות בית הכנסת רוססו כתובות נאצים וצלבים.

לפני כחודשיים נעצרו שני קטינים תושבי בת-ים, בגילאי 12 ו-13, בחשד כי במהלך יום שישי נכנסו לבית הספר 'בנות ציון' ברחוב הרב צבי יהודה בבת-ים - וזרעו בו הרס. שוטרי מחלק הנוער במרחב איילון זיהו את שני החשודים, עצרו אותם, ולאחר החקירה הם נשלחו למעצר בית.

משה ישי, מתפלל בית הכנסת 'האוהל', שהושחת בשבת האחרונה, אמר ל'בחדרי חרדים': "בבדיקה שערכנו מול מחלקת החקירות במרחב איילון, עולה כי מעצרם של החשודים אינו קשור למקרה שלנו, אלא לכתובות נאצה והשחתת רכוש בבתי"ס בבת-ים. אנו ממשיכים לעקוב ולעדכן".
בת ים עצורים קטינים ריסוס צלבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד