י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שנה אחרי ששיכל את רעייתו ובנו

בד"ה: רופאו האישי של הרבי הלך לעולמו

שנה אחרי ששיכל את בנו ורעייתו בהפרש קצר הלך לעולמו הד"ר ר' משה פלדמן ז"ל שהיה הרופא האישי של הרבי מליובאוויטש זצ"ל ורעייתו הרבנית ע"ה. הוא נפטר מספר ימים לפני יום הולדתו ה - 81. הלוויתו היום מקראון הייטס לקווינס

בד"ה: רופאו האישי של הרבי הלך לעולמו
הד"ר ר' משה (רוברט) פלדמן ז"ל צילום: באדיבות עדכוני חב"ד

ברוך דיין האמת: בשכונת קראון הייטס בברוקלין הלך לעולמו הד"ר ר' משה (רוברט) פלדמן ז"ל ממוחה לקרדיולוגיה שזכה להימנות על צוות הרופאים האישיים של הרבי מליובאוויטש זצ"ל והוא בן 81 בפטירתו. 

היה רופא אהוב וותיק ומוערך של שכונת קראון הייטס בברוקלין, שזכה לטפל במסירות גם ברבי וגם ברבנית לאורך השנים, ד"ר הרב משה פלדמן ז"ל, נפטר ימים ספורים קודם יום הולדתו ה-81.

המנוח פתח קליניקה פרטית לרפואה בקראון הייטס והרבי היה שולח אליו להתייעצות. הד"ר טיפל ברבי באירוע-הלב המפורסם שעבר בשמחת תורה בשנת תשל"ח, וכן טיפל ברעייתו הרבנית חיה מושקא ע"ה, הוא בעצם ליווה את כל הטיפולים הרפואיים שעברו, כאשר הרבי דואג להתייעץ עמו לפני כל צעד רפואי שנעשה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר באסון שלישי במשפחה שכן בשנה האחרונה, שיכל המנוח ל"ע את בנו ר' יצחק גדליה פלדמן ז"ל שנפטר בגיל 54 בחודש כסלו, שלושה שבועות לאחר מכן שיכל את רעייתו מרת מרים רייזע שושנה פלדמן ע"ה שנפטרה בגיל 78. 

הותיר אחריו ארבעה ילדים: בניו הד"ר ר' דוד פלדמן מקראון הייטס; הד"ר ר' חנן פלדמן מקראון הייטס; ובנותיו, השלוחה מרת שרה שמטוב, ריווידייל, ניו יורק; מרת רבקה אשת הרב עקיבא נוסבאום ממונסי, ניו יורק.

מסע הלוויה תעבור היום (חמישי, נר רביעי של חנוכה) בשעה 12:00 בצהריים בחזית בית 770 בשכונת קראון הייטס בברוקלין לבית החיים ע"ש מונטיפיורי שבקווינס שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

חב"ד הלוויה הרבי מליובאוויטש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד