י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
זוועה באריזונה

רצח בחסות החוק: שוטר בארה"ב ירה למוות בנכה מרותק לכיסא גלגלים. צפו

השוטר ראיין רמינגטון ירה צרור של לא פחות מתשעה כדורים בנכה המרותק, לאחר שנשלח להתעמת איתו בגין דיווח שהתקבל על גניבה בחנות מקומית. השוטר פוטר באופן מידי וצפוי לעמוד לדין  

רצח בחסות החוק: שוטר בארה"ב ירה למוות בנכה מרותק לכיסא גלגלים. צפו
תיעוד הירי צילום: credit to Police rctivity

שוטר ירה למוות בעיר טוסון שבאריזונה בנכה שהיה מרותק לכסא גלגלים, לאחר שלא שעה להוראתו לעצור.

בתיעוד שפורסם ע"י משטרת טוסון, יום למחרת התקרית, נראה השוטר רמינגטון במרחק של כמה מטרים מריצ'רדס הנכה, שישב בכיסא הגלגלים הממונע, וביקש ממנו לעצור. ריצ'רדס שלא נענה לפנייתו - התרחק מרמינגטון, שבתגובה פתח בירי חסר מעצורים לעברו שכלל לא פחות מ-תשעה כדורים שלא הותירו כל סיכוי לריצ'רדס, שנפגע בכך חלקי גופו, ומותו נקבע במקום.

בחקירה ראשונית עולה, כי רמינגטון לא היה בתפקידו השוטף בזמן הירי, ונשלח לאבטח מרכז מסחרי, הוא הוזעק על-ידי עובד של חנות מקומית, בזמן שהתלונן על גניבה שהתבצעה בחנות.

העובד סיפר שתפס את ריצ'רדס מחוץ לחנות לאחר שנמלט ממנה, וביקש ממנו לראות קבלה על ארגז הכלים שהיה ברשותו, בתגובה, במקום להציג את הקבלה, נופף ריצ'רס בסכין ואמר לו "הנה הקבלה שלך'". 

מפקד משטרת טוסון כריס מגנוס שהתייחס לאירוע הקשה אמר, שהוא מוטרד מאוד ממעשיו של השוטר. "השימוש שלו בכוח קטלני בתקרית הזאת היא הפרה ברורה של מדיניות המשטרה וסותרת היבטים רבים של ההכשרה שבגינו הותר להשתמש בכוח. כאמור בעקבות התקרית פוטר רמינגטון באופן מידי.

מייקל סטורי עורך דינו של השוטר טען, שהתיעוד לא משקף את הסיפור במלואו. לדבריו, רמינגטון הגיע למקום ע"מ להרגיע את הרוחות, אך תגובתו של ריצ'רדס "לא הותירה לו ברירה חוץ משימוש בכוח קטלני", דבר שהוביל למותו הטראגי.

 

רצח גניבה נכה שוטר ארהב אריזונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד