י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הנהלת פאגי קיבלה את ברכת מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א

בביקור המיוחד סקר מנהל מערך פאגי וסמנכ"ל הבינלאומי ינון שויקה יחד עם מנהלי הסניפים בבני ברק את תפיסת השירות החדשה המותאמת לצורכי הציבור החרדי  

הנהלת פאגי קיבלה את ברכת מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א
ביקור מיוחד צילום: עזריאל משה

משלחת בכירה של הנהלת מערך פאגי מקבוצת הבינלאומי, הגיעו למעונו של מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א, לרגל השקת תפיסת השירות החדשה והמותאמת לציבור החרדי. בפגישה נכחו מנהל מערך פאגי וסמנכ"ל הבינלאומי ינון שויקה, מנהל סניף בני ברק - הרב לנדא יאיר גודינר, מנהל סניף רבי עקיבא חיים זילברברג ומנהל יחידת האשראי בפאגי מוטי פוגלמן.

במהלך הפגישה, סיפר מנהל מערך פאגי ינון שוויקה, אודות מהפכת השירות שמוביל מערך פאגי בקרב הציבור החרדי, כאשר מערך השירותים בבנק מותאם גם לבעלי טלפון כשר שאין ברשותם אינטרנט. מר שוויקה סיפר כי הבנק הציב בכל סניפי הבנק בציבור החרדי מכונות אוטומטיות ועמדות ממוחשבות המחוברות למערך הבנק, באמצעותן ניתן לבצע את רוב  הפעולות  מבלי להמתין בתור לפקיד.

כמו כן, סיפרו מנהלי הסניפים בבני ברק למרן הגר"ח קנייבסקי כי אחד היתרונות  של בנק פאגי, הוא בכך שמרבית הצוות והעובדים בסניפי הבנק מגיעים מתוך הציבור החרדי, דבר שמאפשר הבנה ספציפית של צורכי הציבור החרדי גם ללקוחות הפרטיים וגם לבעלי עסקים חרדים ומנהלי ישיבות ועמותות בציבור החרדי.

מרן הגר"ח קנייבסקי בירך את הנהלת המערך בברכת הצלחה ושיזכו לעשות את הדברים הנכונים עבור צורכי הציבור, כפי שראוי לבנק שפועל בציבור החרדי.

בנק פאג"י הגר''ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד