ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

שריפת ענק בקליפורניה • בית חב"ד התפנה

בבית חב"ד בקליפורניה נאלץ להתפנות בשל דליקת ענק בונטורה שבקליפורניה • "האש פרצה על ההר, מול חלון ביתי, והתפשטה במהירות", מספר השליח החב"די

שריפת ענק בקליפורניה • בית חב"ד התפנה
קובי

בית חב"ד בקליפורניה, נאלץ להתפנות בשל הדליקה. לא פחות מאלפיים מכבי אש, ניסו במשך 3 ימים להשתלט על שריפת החורש הגדולה ביותר, שפרצה בסוף השבוע האחרון באזור ונטורה בקליפורניה.

ביום שישי כאשר האש המשיכה להתפשט, נאלצו אלפי בני אדם להתפנות מבתיהם למקום מחסה שהעמיד הממשל.

הרב שניאור שניאורסון, שליח חב"ד באזור ניוברי פארק, סיפר כי באזור בו פרצה האש במרחק לא רב מתגוררים הרבה יהודים במיוחד יהודים קשישים, באזור פועלים מספר בתי כנסת.

הרב סיפר, כי ביום שישי הודיעו הרשויות כי התושבים חייבים לפנות את האזור מחשש להתפשטות האש: "ראיתי את האש מחלון ביתי, אני מתגורר במרחק של 100 פוט ממקור הדליקה, האש פרצה על ההר והתפשטה במהירות למרות שהעצים היו עדיין לחים מהגשם שירד פה לאחרונה.

"שלחתי את אשתי ומשפחתי ללוס אנג'לס, פתחתי את הממטרות מסביב לבית כדי להרטיב את הקירות, כדי שהאש, אם תגיע לא תתפס בקירות, וחזרתי לכאן כדי לבדוק מה קורה בבתי הקשישים ולהגיש להם עזרה.

"אף בית לא נשרף ואיש לא נפגע למרות מימדי השריפה שהיו הפעם גדולים מתמיד סיפר הרב שניאור שניאורסון.

"ר' שלמה סנדר יהודי חרדי הינו יליד פולין בן 101 שכוחו במותניו, הוא סיפר כי ביום שישי בבוקר, נאלץ להתפנות למקום מחסה, בגלל העשן והאש.

"לא פחדתי ולא נבהלתי, כבר ראיתי בחיי מראות קשים מאלה, ב"ה נעבור גם את זה, נראה כי הכבאים הצליחו להשתלט על האש, ואני מקווה שנוכל לחזור עוד לפני שבת הביתה", אמר.
שריפה קליפורניה אש חב''ד רשויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד