ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
נשלחו לבידוד ביתי

בהלה בבני ברק: חשד לזן האומיקרון בגן ילדים

בגן עירייה בעיר החרדית בני ברק - התגלתה ילדה מאומתת עם חשד לזן החדש 'אומיקרון' • הילדות נשלחו לבידוד ביתי, ובמשרד הבריאות מתכננים להגיע לבתיהם ולבצע את בדיקות הקורונה • העירייה: "בניגוד לפרסומים. אין מקרה מאומת" עוד הוסיפו "במסגרת בדיקת דיגום עלה חשד, המחייב בדיקה יסודית" 

בהלה בבני ברק: חשד לזן האומיקרון בגן ילדים
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: משה שי, פלאש 90

הזן הדרום אפריקני 'אומיקרון' שמעסיק בימים אלו את מערכת הבריאות כולה, בישראל ובעולם, מגיע לעיר החרדית בני ברק. על פי הפרסום של עורך קול ברמה משה ארלנגר, ילדת מאומתת לזן התגלתה בגן ילדים, ובעקבות זאת מחייב משרד הבריאות את כל ילדות הגן בבידוד, כולל הצוות, שקיבל את כל שלוש המנות של חיסוני הקורונה. 

בהודעה שנשלחה להורי הילדות נכתב: "משרד הבריאות אמור להתקשר אליכם בזמן הקרוב כדי לעדכן אתכם כי הילדה המאומתת חשודה כי נדבקה בווריאנט החדש", לשון ההודעה "אי לכך, משרד הבריאות מחייב בבידוד את כל ילדות הגן, כולל הצוות המחוסן שלוש פעמים". 

בהמשך נכתב בהודעה שהועברה להורים, כי אנשי משרד הבריאות מעוניינים להגיע לבתי ילדות הגן, ולבצע שם את בדיקות הקורונה, זאת במטרה למנוע את יציאתם ולהסתכן בהתפרצות אפשרית של הזן. בסיום ההודעה נכתב להורים בהקשר הרצון של משרד הבריאות לבקר בביתם: "עשו כחכמתכם". 

תגובת עיריית בני ברק לדיווח: "בניגוד לפרסומים, אין מקרה מאומת של הזן החדש בבני ברק", הכחישו בעירייה "במסגרת בדיקות דיגום שעורך משרד הבריאות במאומתי הקורונה החדשים, עלה חשד גם בקשר לתלמידה באחד מגני הילדים בעיר, המחייב בדיקה יסודית". 

עוד הוסיפו בעירייה כי בהתאם למתרחש הנחה משרד הבריאות את הקרובים במגע עם התלמידה לנקוט באמצעי זהירות בהתאם להנחיות מ. הבריאות עד לסיום הבדיקה, "כפי שנוהגים בכלל המקרים". 

 

אומיקרון קורונה גן ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד