ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
האזינו לדבריו

הגר"י זילברשטיין: מי שנותן קורקינט חשמלי לבנו, כמו שנותן אקדח טעון

הגר"י זילברשטיין פנה במיוחד להורים בקריאה שלא יתנו פרס לילדים אופניים או קורקינט חשמליים, ואמר כי זה פרס של מלאך המוות, והתבטא בחריפות: מי שנותן אופניים חשמליות לבנו כמו שנותן לו רובה טעון ביד. הדברים החריפים באים על רקע האסונות שגרמו כלי התחבורה הללו 

הגר"י זילברשטיין: מי שנותן קורקינט חשמלי לבנו, כמו שנותן אקדח טעון
הגאון רבי יצחק זילברשטיין צילום: שוקי לרר

כחלק מהפקת הלקחים אחר פטירתו הטראגית של הגאון רבי אברהם אדרת זצ"ל, לאחר שנדרס על ידי נער שרכב על קורקינט חשמלי, נמשך הקמפיין בציבור החרדי נגד השימוש באופניים ובקורקינט חשמליים, כאשר גדולי הפוסקים מכל החוגים והעדות שראו את גודל הסכנה שבכלי התחבורה, יצאו בקריאה מיוחדת נגד השימוש באופניים וקורקינט חשמלי.

כעת גם חבר מועצת גדולי התורה, הגאון רבי יצחק זילברשטיין, רבה של רמת אלחנן נשמע בתקליטור 'אנחנו וצאצאינו' לחנוכה, מעבר את המסר לילדי ישראל, בסוף 'חידודי הלכה' שמסר בתקליטור, הוא ביקש לפנות במיוחד להורים והתבטא בחריפות נגד כלי התחבורה המסוכנים הללו.

בפתח דבריו סיפר על פטירת הגר"א אדרת זצ"ל מקורקינט חשמלי, וזעק בכאב: "יש הורים שנותנים לילדים אופניים או קורקינט חשמלי, הם נותנים את זה כפרס אבל זה פרס של מלאך המוות, זה לא פרס של תורה, צריכים לדעת שמי שנותן לילד קורקינט חשמלי כמו שנותן לו אקדח טעון עם כדורים".

כמו כן הוסיף להתייחס לטענות חסרות אחריות מצד הורים, ואמר: "אח"כ ההורים לא יכולים להיפטר ולומר מה אנחנו אשמים, הוא קטן, מה קטן, אבא ואמא גדולים, גיוועלד".

וסיים בסיפור על נזקים הנוראים בחוסר זהירות בדרכים על אדם שנתן לחבירו שנהג בלי רישיון ופצע ילדה והפך אותה לנכה.

וסיים בשבח ילדי ישראל שבמקום לנסוע בדברים מסוכנים עוסקים בתורה, שהם חיים למוצאיהם, אשריכם ואשרי חלקם, וברך את ראשי מערכת קול הלשון שפועלים בעניין.

הגר''י זילברשטיין הרב יצחק זילברשטיין אופניים חשמליים קורקינט חשמלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד