י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חצי שנה איחור

מטה חרדי משותף שייאבק נגד הממשלה

הסיעות החרדיות בכנסת יוזמות הקמת מטה מאבק משותף, במטרה לייצר חזית יהודית נחושה נגד מהלכי ההרס של ממשלת הזדון. בהודעה מכונה הממשלה "קואליציית הזדון הרפורמית, בראשות בנט-לפיד-ליברמן, יחד עם מבצעי צעדי ההרס, כהנא-קריב-אלקין"

מטה חרדי משותף שייאבק נגד הממשלה
גפני\דרעי\ליצמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חצי שנה אחרי הקמת הממשלה, בסיעות החרדיות נזכרים להקים מטה משותף שיילחם נגד הממשלה בנושאים הדתיים, זאת במטרה לייצר חזית אחידה נגד מהלכי הממשלה, אותם הם מכנים "מהלכים הרסניים של ממשלת הזדון".

בהחלטה משותפת לסיעות ש"ס ויהדות התורה, הוחלט להקים מטה מאבק משותף, במטרה לאחד פעילות ומסרים במאבקים הדתיים, בנושא הכותל המערבי והניסיון לקדם את מתווה פשרת הכותל, היוזמות שמוביל השר לשירותי דת מתן כהנא בנושאי דת, וכן תכניות הדיור החרדיות שנמצאים לפתחו של שר הבינוי זאב אלקין.

"לנוכח המשך השתוללות הממשלה בצעדי פגיעה ביהדות ומסורת ישראל בכל תחום, המהווים סכנה חמורה לערכי המדינה היהודית, בעידוד להפעלת תחבורה ציבורית בשבת, מתווה לחילול הכותל המערבי, רפורמות לפגיעה במערכות הכשרות, מעמד הרבנות הראשית וסכנת הגיורים הרפורמים, הודיעו המפלגות החרדיות ש"ס ויהדות התורה, על הקמת מטה מאבק משותף, בתיאום עם סיעת הציונות הדתית״" נמסר הערב בהודעה משותפת.

על פי הסיכום, סיעות ש"ס ויהדות התורה יתכנסו במטרה לסכם על החזית יהודית נחושה, המטרה הראשונה היא ליזום הפגנת ענק ולשתף את הציבור במאבקים. בהודעה הם מכנים את הקואליציה "כקואליציית הזדון הרפורמית, בראשות בנט-לפיד-ליברמן, יחד עם מבצעי צעדי ההרס, כהנא-קריב-אלקין".

מטה חרדי תנועת ש"ס יהדות התורה ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד