י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
גילת VS נפתלי

סערת החופשה של משפחת בנט: הרשת לעגה

סערת הטיסה של גילת בנט וילדיה: כוכבי הרשת הציניים פצחו בסדרת ציוצים פארודית שלעגה לנפתלי בנט, ליחסיו עם אשתו ובכלל, הממשלה החדשה

סערת החופשה של משפחת בנט: הרשת לעגה
אילוסטרציה צילום: משה שי, פלאש 90

הטיסה של גילת בנט וילדיה, מסעירה את המדינה זה יומיים. לצד הביקורות על כך שהיא נוסעת לחופשה למרות ההמלצה של בעלה ראש הממשלה נפתלי בנט - נשמעו ונכתבו גם דאחקות ועקיצות, בעיקר מצד צייצנים שנונים בטוויטר הנוהגים להצליף בכל מי שתופס כותרות שליליות.

מי ש"שרף את הרשת" היה חיים לוינסון שלעג למספר המנדטים של בנט. לוינסון צייץ: "‏גילת בנט בתגובה ראשונה; ראש ממשלה עם ששה מנדטים לא יגיד לי מה לעשות".

לוינסון ניצל את ההזדמנות וגם לעג לנסיעותיו התכופות של שר החוץ יאיר לפיד: "‏בעקבות טיסת משפחת בנט, יאיר לפיד החליט להוות דוגמא אישית ויגיע לביקור קצר בישראל".

הסופר החרדי יצחק פלדמן נזכר במחבל מפיגוע הירי בעיר העתיקה בירושלים משבוע שעבר, וכתב: "לא רוצה להלחיץ אבל האחרון ששלח את אשתו והילדים לחו"ל יצא אחר כך לעשות פיגוע".

אבל פלדמן דווקא היה רגוע עם היריקה בפרצוף: "מה שמשפחת בנט עשתה זה לירוק לנו בפרצוף, וטוב שהיא עשתה את זה כבר עכשיו ולא אחרי שהיא חזרה מחו"ל עם הווריאנט".

רשף שי, מתוכנית 'ארץ נהדרת', צייץ בטוויטר: "‏אני דואג למשפחת בנט אחרי שתצא ההמלצה לא לנסוע לרמאללה".

כוכב הרשת יבגני זרובינסקי צייץ: "בנט: ממליצים שלא לטוס לחו"ל. אשתו: חחחח סבבה אחי".

העיתונאי הימני ינון מגל צייץ: "‏תגידו מה שתגידו, שרה לא היתה דופקת כזה קטע לביבי".

בטוויטר אף נפתח "חשבון פייק" תחת השם גילת בנט. החשבון הפארודי לועג לבנט במספר ציוצים שצברו תאוצה. מה שגרם לצוות ראש הממשלה לחסום אותה מהאפשרות לעקוב אחריו.

גילת בנט נפתלי בנט אומיקרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד