י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הרגעים הדרמטיים

מסתובב אל החרדי ודוקר אותו: תיעוד הפיגוע בירושלים

רגעי הפיגוע שהתרחש היום סמוך לשער שכם, תועדו במצלמות האבטחה | בתיעוד, נראה המחבל צועד תוך שהוא תר אחר קורבן - ולפתע מסתובב לעבר הצעיר החרדי, דוקר אותו מספר דקירות בגופו ונורה ע"י לוחמי מג"ב | הדקירה והחיסול - תיעוד הרגעים הדרמטיים

מסתובב אל החרדי ודוקר אותו: תיעוד הפיגוע בירושלים
פיגוע הדקירה בירושלים צילום: דוברות המשטרה

מצלמות האבטחה המוצבות סמוך לשער שכם תיעדו את רגעי פיגוע הדקירה מוקדם יותר, במהלכו נפצע צעיר חרדי באורח בינוני עד קשה. בתיעוד הדמרטי נראה המחבל, בן 25 תושב סלפית, מסתובב לפע לעבר הצעיר ודוקר אותו.

בהמשך נראה המחבל כיצד הוא מנסה לדקור את מג"ב שרצו לעברו. השניים הגיבו במהירות וירו בו למוות. מהמשטרה נמסר כי "עירנותם ותגובתם המהירה של השוטרים הביאה לנטרולו של המחבל".

כוחות משטרה גדולים בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג׳מן, הגיעו למקום ולפני זמן קצר, קיים מפקד המחוז הערכת מצב מיוחדת יחד עם המפקדים בזירה

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן מסר: "בימים האחרונים נעשו מספר ניסיונות ע״י מחבלים לפגוע בלוחמים ובאזרחים. הלוחמים והלוחמות פעלו בצורה נחושה, חתרו למגע וסיימו את האירוע בכך שמנעו פיגוע גדול יותר באזרחים ובלוחמים".

"אני מגבה באופן מלא את הלוחמים שהגיבו כנדרש לאירוע והביאו לניטרולו של המחבל ומנעו ממנו פגיעה נוספת בלוחמים ואזרחים שהיו במקום", הוסיף מפקד מג"ב, "ישנה הערכות גדולה עם פריסה רחבה של כוחות משמר הגבול ברחבי הארץ ובירושלים בפרט וזאת בכדי לתת ביטחון לתושבים, הלוחמים ימשיכו לעמוד על המשמר באופן מקצועי ונחוש. כחיל מקצועי נלמד את הפרטים המדוייקים כמו בכל אירוע".

פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד