י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"לא ייאמן"

דנה ויס ביקשה לרדת מגילת בנט; כך הגיבו לה

אחרי עשור של מתקפות ארסיות נגד שרה נתניהו בתקשורת הכללית: דנה ויס אמרה כי "ב-2021, בואו נרד מהסיפור הזה רעיית ראש הממשלה". יאיר נתניהו ושורה של צייצני ימין הגיבו לה בחריפות

דנה ויס ביקשה לרדת מגילת בנט; כך הגיבו לה
נפתלי בנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

דנה ויס, מגישה ב'ערוץ 12, אמרה אתמול (שישי) במהלך תוכנית "אולפן שישי" כי הגיע הזמן לרדת "מהסיפור הזה רעיית ראש הממשלה". זאת, במסגרת דיון באולפן על הטיסה של גילת בנט, רעיית ראש הממשלה נפתלי בנט, שנסעה לחופשה למרות המלצת בעלה לא לצאת מהארץ בעקבות התפרצות זן האומיקרון.

"אני רוצה להגיד דבר כזה. קודם כל יש כאן הזדמנות לבוא ולהגיד שב-2021, בואו נרד מהסיפור הזה של רעיית ראש ממשלה, רעיית נשיא", אמרה ויס לעמיתיה באולפן.

ההצהרה של ויס עוררה דיון רחב ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת, זאת, בעקבות המתקפות החוזרות ונשנות. במהלך העשור האחרון, נגד שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

גם ויס בעצמה סיקרה והתעסקה עם שרה נתניהו, ועם בניה. חיפוש קל בגוגל מגלה כותרת שכתבה אותה דנה ויס על שרה נתניהו: "היא ממש פסיכופטית - טענה שאני מנסה לסכסך בינה לבין אבנר", כתבה ויס. "מה קורה במעון ראש הממשלה גם בימים אלה? עדויות רבות שהגיעו אלינו חושפות שההתעמרות לכאורה בעובדי המעון עדיין נמשכת. בין היתר עבודה של שש עשרה שעות ברציפות ללא תשלום, דרישה לדיווחים כוזבים ויחס משפיל ומזלזל של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו".

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, ומי שהתעמת לא-פעם עם דנה ויס ואף הוגדרה על ידי ויס בתוארים משפילים - הגיב במילים: "לא ייאמן", וגם צייץ מחדש שורה של צייצנים בטוויטר שתקפו את ויס.

אחד הציוצים שצויץ מחדש ע"י נתניהו הבן: "‏30 שנה, עם קש של טרופית שותים לשרה נתניהו את הנשמה, מתעללים בה, משמיעים הקלטות, סרטונים משפילים, מתעללים בילדים שלה, מה יותר נורא לעשות לאמא? 30 שנה. רבע ביקורת (סופר לגיטימית) על אשת האידיוט השימושי, והם מתרעמים. אין לי כבר מילים. דנה וייס, הרגע הגעת לתחתית החבית. ד"ש לגליקמן".

"‏מה שהתרחש באולפן טיפשי, זה הרבה מעבר לצביעות. זאת חרפה של ממש. לא רק בגלל הרדיפה רבת השנים אחרי שרה נתניהו. אלא בשל המהות. גילת אשכרה ציפצפה על הנחיות בעלה שהכריז על מצב חירום בשישי. ונמצאת כבר יומיים בחו"ל. זאת לא איזה רכילות על גלידת פיסטוק או חמגשית. זה החיים שלנו. יחי ההבדל", התנסח צייצן אחר.

דנה ויס שרה נתניהו גילת בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד