י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בעקבות ההופעה המעורבת

המפיק החרדי ביטל את עזרת הנשים בהופעות

הגדר שנפרץ בחנוכה תשפ"ב, בהופעות מעורבות בתוככי הציבור החרדי אינו יורד מסדר היום. 'בחדרי חרדים' שהתריע על כך לאור הוראות הרבנים שב ומתריע לאחר שבליל שישי האחרון שוב התקיימה הופעה של פריד בפני גברים ונשים ששרו ורקדו ביחד. ביקורת על בני הישיבות בביתר שמזמינים את הזמר, ובוגשל הפקות מבטלים את עזרת הנשים. כל הפרטים 

המפיק החרדי ביטל את עזרת הנשים בהופעות
הופעה בבנייני האומה צילום: אילוסטרציה, חיים טויטו

סערת ההופעה המעורבת שנערכה בשבוע שעבר בבנייני האומה בירושלים אינה יורדת מסדר היום, מתברר כי גם ביום חמישי האחרון נערכה הופעה מערובת לקול שירת גברים ונשים יחד בהיכל ה'ארנה' בירושלים שם הופיעו הזמרים אברהם פריד וישי ריבו. 

גם בהופעה שם נרשמה שירת נשים ביחד עם הזמרים שמופיעים באירועים חרדים, משתתפים בהופעה ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' אומרים "אנחנו לא רואים הבדל בין ההופעה הזאת להופעה של הזמר מרדכי שפירא שבינתיים הבהיר את מעשיו, גם כאן באנו להופעה לא ידענו שזו תהיה הופעה מעורבת, אתם צריכים להתריע גם על כך מדובר בציבור חרדי שלא היה רגיל לדברים האלו עד היום". 

בעקבות ההופעות המעורבות נרשמה גם התעוררות מפני הופעות מעורבות ובאירוע ה'קומזינג' שייערך הערב (מוצאי שבת) וכן באירוע השקת אלבומו של נפתלי קמפה ביום ראשון הודיעו בחברת 'שלום וגשל הפקות' כי הם מבטלים את עזרת הנשים לאור פניות שקיבלו מבתי גדולי ישראל.

לדברי המפיק שלום וגשל שפרסם ביום שישי סטטוס בעניין: "אחרי חנוכה נשב עם הרבנים בניסיון להסדיר אלטרנטיבה מאושרת וכשרה לנשים המעוניינות באירועים כשרים למהדרין ויה"ר שלא תצא תקלה מתחת ידינו". 

בתוך כך, נשמעה ביקורת נוקבת על איגוד בני הישיבות מהעיר ביתר שהזמינו להופעה הערב את הזמר אברהם פריד שהופיע בשבוע האחרון בהופעות מעורבות עם גברים ונשים יחדיו. "לא ייתכן כי באירוע של בני הישיבות ועתה כתבו לכם יופיע זמר ששר בפני גברים ונשים ביחד" אמרו רבנים ל'בחדרי חרדים' שמקווים כי הופעות מהסוג הזה לא ישנו בעתיד. 

הופעות הפרדה אברהם פריד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד