י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
כך הגיבה האחות

אין גבול ליצירתיות: הגיע לקבל חיסון עם זרוע מסיליקון

אדם שרצה לקבל תעודת מתחסן, הגיע למתחם החיסונים באיטליה, עם זרוע עשויה סיליקון, במטרה להתחמק מהזרקת החיסון | הניסיון לא צלח כשהאחות במתחם קלטה את הנעשה ודיווחה למשטרה | לאחרונה הקשיחה איטליה את ההגבלות על הלא מחוסנים, דבר שהוביל אנשים רבים שמסרבים להתחסן לנסות להשיג את התעודה במרמה

אין גבול ליצירתיות: הגיע לקבל חיסון עם זרוע מסיליקון
חיסון. אילוסטרציה צילום: unsplash

אם חשבתם שנחשפתם לכל הדרכים היצירתיות של אותם אלו שנמנעים מלקחת חיסון לקורונה, אך מאידך לא מעוניינים להפסיד את ההטבות שתעודת החיסון מקנה, כנראה שפספסתם את שיא ה"יצירתיות מהתחמקות מחיסון" שנשבר היום במתחם חיסונים באיטליה, כשאדם הגיע עם זרוע מסיליקון, וניסה להערים על האחות, בכדי לקבל את תעודת המתחסן המיוחלת.

ע"פ הדיווחים בכלי התקשורת באיטליה, האחות במתחם החיסונים, הבחינה בזרוע הסיליקון בזמן שהגבר התיישב לקבל את החיסון, האחות שקלטה את הנעשה, דיווחה באופן מיידי לרשויות האכיפה. 

"כשהפשטתי את השרוול שלו מצאתי עור דמוי גומי שהיה קר, עם פיגמנט בהיר מדי", סיפרה האחות. היא הוסיפה שהגבר ניסה לרמוז לה להעלים עין, אולם היא החליטה לדווח עליו.

נשיא מחוז פיימונטה, אלברט צ'יריו שהתייחס למקרה, אמר שמדובר בפעולה "בלתי-מתקבלת על הדעת, לנוכח התוצאות ההרסניות שהקורונה גבתה".

ע"פ הדיווחים, הגבר עבד במערכת הבריאות במדינה, והושהה מעבודתו לאחר שסירב להתחסן.

איטליה הקשיחה בחודשים האחרונים את ההגבלות על לא-מחוסנים, ובניהם חייבה את עובדי מערכת הבריאות להתחסן. 

מאז חודש אוגוסט נדרשים האיטלקים להציג תעודת מתחסן, או לחילופין מסמך המראה שביצעו בדיקה שלילית בשעות האחרונות, או תעודה המראה כי החלימו מהנגיף, בכדי להיכנס לתחנות רכבת, בתי קולנוע, מסעדות, בריכות שחייה ומכוני כושר.

 

חיסון איטליה מתנגדי חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד