י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הפיגוע בירושלים

ערבי ישראלי נעצר בחשד שהסיע את המחבל

בתום מצוד של מספר שעות, עצרה הערב המשטרה את הנהג שהסיע את המחבל לזירת הפיגוע בשער שכם | החשוד: ערבי ישראלי תושב המשולש, בשנות ה-40 לחייו

ערבי ישראלי נעצר בחשד שהסיע את המחבל
זירת הפיגוע צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המשטרה עצרה הערב (מוצאי שבת) ערבי ישראלי תושב המשולש, בשנות ה-40 לחייו, בחשד כי הסיע את המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בירושלים. החשוד נעצר במהלך פעילות מבצעית של המשטרה סמוך למושב גינתון.

מהמשטרה נמסר כי "בהמשך לפיגוע דקירה היום בשער שכם, ערכה המשטרה פעילות מבצעית מוגברת, תוך הפעלת יחידות ואמצעים שונים, במטרה לאתר את החשוד בהסעת המחבל אל זירת הפיגוע בירושלים".

כאמור, במהלך הפעילות אותרה המונית בתנועה באזור גינתון, כאשר כוחות משטרה רבים, בהם שוטרי תחנת לוד, מתנ"א ויס"מ מחוז מרכז, ניהלו מעקב נחוש עד למעצרו של נהג הרכב.

כפי שדווח מוקדם יותר, בפיגוע שאירע היום (שבת) סמוך לשער שכם בבירה, נפצע צעיר חרדי באורח בינוני עד קשה. כוחות ההצלה העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק. המחבל נורה ע"י לוחמי מג"ב, לא לפני שניסה לפגוע באחד מהם. מותו נקבע זמן קצר לאחר מכן.

הפיגוע התרחש כשעה לפני צאת השבת ברחוב סולטאן סולימאן בכניסה לעיר העתיקה. המחבל, פלסטיני בן 25 תושב סלפית, שהיה חמוש בסכין, צעד לעבר הצעיר החרדי ודקר אותו מספר דקירות בכל חלקי גופו. בית החולים שערי צדק עדכן כי מצבו של הפצוע יציב, במצב בינוני, וכי הוא עובר כעת בדיקות הדמיה להמשך הטיפול.

 

פיגוע שער שכם מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד