י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פוגעת במאמץ של רה"מ

חברת הקואליציה: "לא מבינה למה ילד בן 5 צריך להתחסן"

חברת הכנסת ויו"ר הוועדה לזכויות הילד, מיכל שיר, התראיינה הערב לערוץ 12 ותהתה מדוע צריך לחסן ילדים • דבריה של שיר, החברה בקואליציה - באים למרות תמיכתו הנלהבת של ראש הממשלה נפתלי בנט במבצע חיסוני הילדים 

חברת הקואליציה: "לא מבינה למה ילד בן 5 צריך להתחסן"
מתחם חיסוני ילדים צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

הפתיעה: יו"ר הוועדה לזכויות הילד, ח"כ מיכל שיר (סיעת תקווה חדשה), התראיינה הערב (מוצאי שבת) לערוץ 12, וסיפקה כותרת מעניינת בנוגע למבצע חיסוני הילדים: "כהורה, אני לא מבינה למה ילד בן 5 צריך להתחסן".

עוד הוסיפה שיר כי היא שמחה שיש חיסונים במדינה אך כ"תרופת מדף" למקרה הצורך. שיר, החברה בקואליציה תחת ראש הממשלה נפתלי בנט שתומך באופן נלהב במבצע חיסוני הילדים, הוסיפה, כי קודם צריך לוודא שהמבוגרים יתחסנו. "כשאומרים להורים שהם הורים לא טובים אם הם לו מחסנים את הילדים שלהם, ילדים הם לא מנוע הדבקה".

קרוב לוודאי מי שפחות ישמח לשמוע את דבריה של חברת הקואליציה מיכל שיר, הוא כאמור, ראש הממשלה נפתלי בנט שתומך באופן נלהב במבצע חיסוני הילדים שקרא בתחילתו - לשרים לצאת ולחסן את ילדיהם ונכדיהם, ואף שימש דוגמה כאשר לקח את בנו דוד להתחסן ביום הראשון למבצע. 

ראש הממשלה עם בנו דוד - שניות לפני קבלת החיסון \\ דוברות כללית 

הד"ר מאיר פרייס, בעלה של ראש שירותי בריאות הציבור הד"ר שרון אלרעי פרייס הגיב לדבריה ועקץ: "‏אני חשבתי לתומי שהתפקיד של ראש הועדה לשלום הילד היא לדאוג בראש ובראשונה לבריאותם של הילדים", עקץ פרייס את תפקידה והוסיף "כנראה שעדיף בעיניה ילד חולה מאשר ילד מחוסן. עצוב מאוד". 

קורונה מיכל שיר נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד