י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מרגש: שוטר הפגיש אם ובנה שלא התראו 15 שנה

ישראלי המתגורר בארה"ב, הגיע אל משטרת צפת ובפיו סיפור אישי: לא ראיתי את אימי, שחזרה בתשובה, למעלה מ-15 שנה • השוטר הקהילתי החליט לסייע לו ויצא למסע חיפושים

המפגש. צילום: אלימלך גרסטלר
המפגש. צילום: אלימלך גרסטלר

יוסי, ישראלי בשנות ה-40, המתגורר בארצות הברית, הגיע אתמול אל תחנת משטרת צפת ובפיו סיפור אישי כואב: הוא לא ראה את אמו למעלה מ-15 שנים. לדבריו, הוא רק יודע כי היא חזרה בתשובה ומתגוררת בצפת.

השוטר הקהילתי, רס"ב ירון המאירי, החליט לסייע לו במסע החיפושים. הוא ניסה לדלות פרטים נוספים והצליח לקבל את שמה הקודם של האם.

רס"ב המאירי עבר במשך שעות מדלת לדלת, יחד עם הבן, בשכונות בצפת. לבסוף נתקל באישה שאמרה כי בשכונה מתגוררת רבנית בעלת מבטא אמריקני. השוטר המשיך במסע החיפושים עד שהגיע לאדם שמסר כי שכנה שלו מתאימה לתיאור וכי היא יוצאת וחוזרת מאוחר. השוטר הצליח לשוחח עימה טלפונית, והבין כי היא אכן אמו של יוסי.

השוטר ירון המאירי סיפר לה כי ממתינה לה הפתעה.

הבן, שהיה נרגש מאוד, נלקח לבית קפה על מנת להרגיעו ולבשר לו את הבשורה, וכעבור שעה ערך השוטר מפגש של הבן והאמא - שהתחבקו ובכו מהתרגשות ואושר. "אי אפשר לתאר במילים את האושר", סיפר יוסי.

רס"ב ירון המאירי, שעמל במשך יום שלם עד לאיתור האם, היה נרגש לא פחות: "הרגע בו ראיתי את האם ובנה מתחבקים היה רגע מרגש כמו בהולדת בני, ואני שמח שהצלחתי לסייע להם".

לאחר המפגש, אמר הבן יוסי: "זה היום המאושר ביותר בשבילי, אבל אי אפשר לתאר במילים את האושר ואת מה שעובר אצלי בלב עכשיו".

צפת בן אימא מפגש רס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד