ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
ביום המסוגל לניסים וישועות

נדיר! גדולי ישראל הבטיחו: "נתפלל עליהם ונפעל עבורם בזאת חנוכה"

"בזאת יבוא אל הקודש": דבר כזה לא מתרחש בכל יום, ועוד בתאריך כ"כ קדוש ומסוגל. אתם יכולים לזכות להיות חלק מהמאורע הנדיר הזה. זה תלוי אך ורק בכם. במעשה טוב אחד שלכם, אתם נכנסים לרשימה המבוקשת ביותר ביום המסוגל לניסים וישועות "זאת חנוכה"

נדיר! גדולי ישראל הבטיחו: "נתפלל עליהם ונפעל עבורם בזאת חנוכה"
גדולי ישראל עם רפואה ושמחה צילום: יח"צ

"רפואה ושמחה". על הפעילות הענפה שלהם נדמה שכבר אין צורך להרחיב. על מערך החסד אותו הם מפעילים עבור כל אחד בכל מצב, זמן ומקום, נשתברו כבר לא מעט קולמוסים. בימים אלו הארגון עומד בצומת דרכים מאתגרת במיוחד. מצד אחד רוצים להמשיך ולהעצים את מפעל החיים האדיר הזה, מצד שני העלויות הן כבירות, ההוצאות הנדרשות בכדי לספק מענה אונליין לכל פרויקט, לכל חולה ובן משפחתו בכל מצב ובכל שעה הן עצומות.

"רפואה ושמחה” מפעילה במשך כל ימות השנה שירותי חינם של הסעת חולים נכים ומוגבלים לטיפולים רפואיים באמצעות צי אמבולנסים ויחידת הדו גלגלי של הארגון, בנוסף על המערך בן כרבבת! מתנדבים המתגוררים כמעט בכל נקודה בישראל, וכן במאות נקודות מסביב לעולם, המתופעלים באמצעות מוקד הארגון ומסייעים יומם וליל באמצעות קבוצות “מחוברים אונליין”, ועומדים הכן לסייע בהסעת חולים, נכים ומוגבלים וכן בשינוע ארוחות, תרופות, ציוד רפואי, דגימות מעבדה וכל פריט עזרה רלוונטי המסייע ומקל על החולים ובני משפחותיהם.

הצטרפו כעת למעגל התורמים ותזכו להיות נזכרים אישית בקודש פנימה ביום המסוגל לכל הישועות >>>

על רקע הגל החמישי העומד לפתחנו, חובה לציין כי בכל תקופת משבר הקורונה בישראל, פעילות החסד התנהלה במרוץ סביב השעון ובפריסה רחבה ביותר בכל נקודה, כשבמהלך המשבר סייעו במוקד ללמעלה מ-200,000 משימות ביניהם של הצלת חיים וסייעו ללמעלה מ-500,000 אזרחים! מבודדי קורונה מכל קצוות הקשת, אשר קיבלו מאות אלפי ערכות עידוד בבידוד, שונעו עשרות אלפי ק”ג של מזון ותרופות, באמצעות צי האמבולנסים של “רפואה ושמחה” וכ-10,000 מתנדבי האונליין המתגוררים מדן ועד אילת, ומכרמיאל ועד מצפה רמון אשר צברו יחדיו למעלה מ-7,000,000 קילומטר של נסיעות חסד!

כאמור, בימים אלו יצא הארגון בקריאה לעם ישראל בכדי שיוכלו להמשיך ולעשות את כל הטוב הזה למען כל חולה ונזקק בכל מקום ובכל שעה. שיא המערכה הוא ביום 'זאת חנוכה", היום המסוגל לישועות וניסים מעל לדרך הטבע, כשכל מי שיתרום לפעילות ביומיים הקרובים, יזכה לתפילתם האישית לישועה פרטית של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א ונשיא מועצת חכמי התורה מרן הגאון הגדול חכם שלום כהן שליט"א.

הצטרפו כעת למעגל התורמים ותזכו להיות נזכרים אישית בקודש פנימה ביום המסוגל לכל הישועות >>>

 

רפואה ושמחה זאת חנוכה הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד