י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בדרך לבית ספר

הציעו ברחוב סכום כסף גדול לאם כדי שתמכור את בתה

משטרת שפילד, ביורקשייר שבבריטניה, מחפשת אחרי שלושה גברים שהציעו סכום כסף גדול לאישה ברחוב כדי לקנות את בתה בעת שעשתה את דרכה לבית הספר

הציעו ברחוב סכום כסף גדול לאם כדי שתמכור את בתה
אילוסטרציה. צילום: דוד כהן, פלאש 90

תקרית חריגה אירעה בשפילד - בריטניה, ליד בית הספר 'לואור מידוואז'. בסביבות השעה 8:20 בבוקר יום רביעי האחרון, אישה, ששמה לא פורסם, סיפרה ששלושה גברים עם "סכום כסף גדול" פנו אליה שתמכור להם את בתה, לפי ה-BBC, בעת שצעדה עם בתה לאורך הכביש ליד בית הספר.

האישה אמרה שהיא סירבה להצעת הגברים למכור להם את ביתה, ופתחה בריצה עם בתה לכיוון בית הספר כדי להזעיק את המשטרה, לדבריה, הגברים נמלטו מהמקום ברכב. היא סיפרה שהיא שמעה 'חריקת צמיגים' כשרצה למקום מבטחים.

קנת' בלייק ממשטרת דרום יורקשייר אמר כי "אדם ממוצא מזרח תיכוני הציע את ההצעה", בלייק אמר שהאיש היה בשנות ה-40 לחייו ולבש קפוצ'ון אפור עם בגד של חיל הים.

השוטר אמר כי החשוד גם לבש מחמם ראש שכיסה חלקית את פניו. משטרת דרום יורקשייר ביקשה מעדי ראייה להתייצב בתחנה לתת עדות. המפקד הוסיף כי האישה לא הצליחה לצלם את מספר הרכב.

גם בחודש שעבר אירע מקרה דומה, המשטרה בדונקאסטר - יורקשייר, פתחה בחקירה לאחר דיווחים על כך שקבוצת גברים במרכז העיר פנתה לאשה, והציעו סכום כסף גדול עבור בתה לאחר שהם עקבו אחריהן.

משטרת בריטניה סחר בבני אדם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד