י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"שני נכדים זכים וטהורים"

מסע הלוויה כואב: הילדים נקברו, הקהל בכה והאם הוכנסה לניתוח

הללי וטוב-ראי מעודד ז"ל, שנהרגו בתאונת הדרכים הקטלנית בצומת עופרים בבנימין, הובאו אמש למנוחות, בלוויה קורעת לב שהתקיימה ברחובות | האם הודיה הוכנסה לניתוח בזמן שילדיה נקברו | הסב ספד: "כמה סקרנות הייתה לילדים. לחיוך השובב של הללי ולצחוק של טובוש""

מסע הלוויה כואב: הילדים נקברו, הקהל בכה והאם הוכנסה לניתוח
מסע הלוויה צילום: פלאש 90

הללי מעודד בת ה-9 ואחיה טוב ראי מעודד בן ה-3, שני הילדים שנהרגו בתאונת הדרכים הקטלנית בצומת עופרים בבנימין - הובאו אמש (מוצאי שבת) למנוחות, בלוויה קורעת לב שהתקיימה ברחובות כשההורים, יניב והודיה, שנפצעו קשה בתאונה, לא יכלו להגיע להלווייה.

האם הודיה הוכנסה לניתוח בזמן שילדיה הובאו למנוחות, כשיחד איתם נטמן גם העובר שלא שרד את התאונה. לעובר שלא שרד הוענק אתמול השם מלאכי. האב יניב, מחנך כיתה י"ב בבית ספר ניצני עוז בבית שמש, מאושפז בבית החולים בילינסון במצב קשה.

הטרגדיה בערב שבת: הללי וטוב ראי נהרגו בתאונה

סמוך לשבת: תאונה טראגית בצומת עופרים

סב המשפחה, שיקי, שלקח פיקוד על ההתמודדות המשפחתית עם הטרגדיה - ספד לנכדיו, בהיעדר ההורים: "היום בפעם הראשונה היה קשה לי להתפלל שחרית. איך אפשר לומר דברים כששני הנכדים הטהורים והזכים מונחים כאן לפנינו? הלב נקרע ודומע מלהבין אסון שכזה. הרוע התגבר בשבת קודש, סיים את חייהם ופצע בצורה כה קשה את יניב והודיה, נתפלל לרפואתם. כמה סקרנות הייתה לילדים האלה. לחיוך השובב של הללי ולצחוק של טובוש, השם נתן והשם לקח".

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, ספד גם הוא: "בחג האורות, כבה האור. משפחת השומרון קהילת ברוכין ועם ישראל כולו מתאבל על שתי נשמות טהורות וכל עם ישראל מתפלל לרפואת הוריכם יניב והודיה", אמר והוסיף "אנחנו מבטיחים להיות תמיד עם המשפחה, ללוות ולסייע".

הרב של נוף איילון, גדעון בנימין, נשא גם הוא דברי הספד: "אין מילים, אין מה להגיד. ויידום אהרון. דבר שאין לו הסבר. אין לו שום הבנה ומעל טעם ודעת ונסתרות לשם אלוקים. הילדים האלה עולים עכשיו למעלה, יהיו מתחת לכיסא הכבוד, ילמדו, יתנו הרבה כוח להורים שבעזרת השם יתרפאו".

בתוך כך, מהחקירה הראשונית של התאונה עולה כי הרכב הפלסטיני, שהורד בעבר מהכביש ("משטובא"), הגיע מכיוון שביצע ככל הנראה פרסה לא חוקית בקו הפרדה רצוף. רכבה של משפחת מעודד, שהגיע מהנתיב הנגדי ונסע לכיוון מודיעין עילית, התנגש בדופן של הרכב הפלסטיני בזמן הפרסה.

פיגוע שער שכם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד