י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"לא היו משחררים אותו מהבית"

גיסו של המחבל מתאר את ההלם במשפחה

פיגוע הדקירה בירושלים: מוחמד, גיסו של המחבל מוחמד סלימה שפצע קשה צעיר בן 20 בצווארו ובגבו, אמר כי "אם המשפחה הייתה יודעת - לא היו משחררים אותו מהבית. לא חשבנו שיעשה ככה. היינו בשוק. אמרנו זה לא הוא". למרות זאת הוא תהה: "למה הרגו אותו?"

גיסו של המחבל מתאר את ההלם במשפחה
המחבל שחוסל צילום: Yonatan Sindel/Flash90    

קרוב משפחתו של המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בשער שכם אתמול (שבת), אמר כי "אם המשפחה הייתה יודעת - לא היו משחררים אותו מהבית".

מוחמד, גיסו של המחבל מוחמד סלימה שפצע קשה צעיר בן 20 בצווארו ובגבו, אמר בראיון ל'כאן רשת ב': "לא חשבנו שיעשה ככה. היינו בשוק. אמרנו זה לא הוא".

לדבריו, "אף אחד לא חש שיש לו משהו בלב והוא רוצה לעשות משהו. למה עשה משהו - על כל השאלות האלו אין תשובה. כאילו קיבל מכה בראש".

למרות זאת, מוחמד הביע תסכול על כך שנורה למוות על ידי כוחות הביטחון. "למה הרגו אותו? היו לוקחים אותו ושמים אותו אפילו 20 שנה בכלא. הייתה אפשרות שלא להרוג אותו", שאל קרוב משפחתו של המחבל.

כזכור, בפיגוע שאירע אתמול סמוך לשער שכם בבירה, נפצע צעיר חרדי באורח בינוני עד קשה. כוחות ההצלה העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק. המחבל נורה ע"י לוחמי מג"ב, לא לפני שניסה לפגוע באחד מהם. מותו נקבע זמן קצר לאחר מכן.

הפיגוע התרחש כשעה לפני צאת השבת ברחוב סולטאן סולימאן בכניסה לעיר העתיקה. המחבל, פלסטיני בן 25 תושב סלפית, שהיה חמוש בסכין, צעד לעבר הצעיר החרדי ודקר אותו מספר דקירות בכל חלקי גופו. בית החולים שערי צדק עדכן כי מצבו של הפצוע יציב, במצב בינוני.

פיגוע שער שכם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד