י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לא כך הייתי רוצה לסיים"

המגיש הבכיר פוטר; גילו "מידע חדש"

ימים ספורים לאחר ההשעיה: כתב CNN, כריס קואומו, פוטר הלילה מן הרשת לאחר שזו גילתה "מידע חדש" על הסיוע שהעניק לכאורה לאחיו, מושל ניו יורק לשעבר אנדרו קואומו, שנמצא בהליך פלילי. קאומו: "לא כך הייתי רוצה שהתקופה שלי ב-CNN תסתיים אך כבר אמרתי מדוע ואיך עזרתי לאחי"

המגיש הבכיר פוטר; גילו "מידע חדש"
בניין ה-CNN צילום: pixabay

הכתב הבכיר של רשת CNN, כריס קואומו, פוטר הלילה (בין שבת לראשון) מן הרשת לאחר שזו גילתה "מידע חדש" על הסיוע שהעניק לכאורה לאחיו, מושל ניו יורק לשעבר אנדרו קואומו, שנמצא בהליך פלילי. זאת ימים ספורים לאחר שהושעה מתפקידו, בחשד שהעביר מידע לאחיו על חקירות המשטרה נגדו.

בהצהרה שפרסמה רשת הטלוויזיה האמריקאית CNN נכתב: "כריס קואומו הושעה קודם לכן השבוע תוך המתנה להערכה נוספת של מידע חדש שהתגלה ביחס למעורבותו בהגנתו המשפטית של אחיו. שכרנו משרד עורכי דין מכובד כדי לבצע את ההערכה והפסקנו את העסקתו באופן מידי. במהלך ההערכה, מידע נוסף התגלה לנו. על אף הפסקת העסקתו, נחקור את הנושא כפי שנדרש".

קואומו עצמו גם פרסם הצהרה, בה הוא הצר על האופן בו הסתיימה דרכו בשידורי הרשת, והודה לצוות שעבד עימו לאורך השנים. "לא כך הייתי רוצה שהתקופה שלי ב-CNN תסתיים אך כבר אמרתי מדוע ואיך עזרתי לאחי. לא יכולתי להיות גאה יותר בצוות ובעבודה שעשינו. אני חייב להם את הכול ואתגעגע לקבוצה הזו שעשתה עבודה חשובה באמת".

קואומו בעל תוכנית טלוויזיה יומית המשודרת מדי יום בשעה 21:00 (שעון החוף המזרחי) ונחשבת לנצפית ביותר ברשת המוכרת, עם ממוצע של 1.3 מיליון צופים מדי ערב - חשוד בהעברת מידע לאחיו על החקירות והחשדות נגדו, ללא ידיעת ראשי CNN. כך על פי מסמכים שפרסמה תובעת מדינת ניו יורק ביום שני.

כזכור, על פי המסמכים שפורסמו על ידי התובעת, לטיטיה ג'יימס, קואומו "היה מעורב באופן נרחב במאמצים לסייע לאחיו", ברמה שמנהליו בערוץ הטלוויזיה לא היו מודעים אליה. "כתוצאה מכך, החלטנו להשעות את כריס לאלתר, בהתאם להערכת המצב שנקבע בהמשך", נמסר מ-CNN.

על פי ההערכה, כריס קואומו היה פעיל ואקטיבי למדי בחיפוש מידע רב על חקירותיו של אחיו, ולחץ על מקורות עיתונאיים באופן שאינו מידתי – במטרה להעביר לו מידע שיוכל לסייע לו במאמציו המשפטיים נגד החשדות העומדים נגדו. בין השאר נטען גם כי כריס סייע לאחיו אנדרו, ברמה התקשורתית, להגיב לחשדות המופנים נגדו, כך חושפת שורת מיילים והתכתבויות שנחשפה על ידי התובעת הראשית.

אנדרו קומו CNN

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד