י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"יהיה צורך לחייב"

מנכ"ל משרד הבריאות: התרחיש בו יחייבו את הציבור להתחסן | האזינו

מנכ"ל משרד הבריאות, הפרופ' נחמן אש, התייחס לדבריו של עמיתו - ממונה הקורונה הפרופ' זרקא על חובת החיסון - והציג תרחיש עתידי שאם יתממש - יאלצו את הציבור להתחסן | האזינו 

מנכ"ל משרד הבריאות: התרחיש בו יחייבו את הציבור להתחסן | האזינו
פרופ' נחמן אש צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בריאיון שהעניק בשבוע שעבר פרויקטור הקורונה הפרופ' סלמן זרקא לתחנת השידור 103FM, טען הפרויקטור כי "צריך לבחון את כל החלופות" באשר להעלאת שיעור המתחסנים נגד הקורונה, לרבות שקילת חובת חיסון. 

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש הגיב הבוקר (ראשון) לדברים בתחנת השידור וקבע: "אין עוד מקום לשקול חובת חיסונים. אני חושב שעדיין צריך ללכת על לעודד, לחייב זה לא צעד שעשינו עד היום". אך לעומת זאת, הוסיף אש כי "בוודאי שיכולים להיות מצבים בהם הסיכון יגבר, והסיכון יהיה נחוץ" והוסיף: "אם יגיע וריאנט מאוד מסוכן ולא תהיה היענות, יהיה צורך לחייב". 

על בהלת זן האומיקרון שנדמה שמתחילה לשכוך, אמר הפרופ' אש: "איום האומיקרון לא ירד, הווריאנט מתפשט מהר בדרום אפריקה ואנו לא יודעים לגמרי מה קורה עם החיסונים". 

בנוגע לדברים שאמרה אמש יו"ר הוועדה לזכויות הילד בכנסת, חברת הכנסת מיכל שיר ב'חדשות 12', כשהתבטאה שלא תחסן את ילדיה נגד נגיף קורונה, אמר פרופ' אש: "נבחרי ציבור צריכים להעביר את הדברים אחרת. המסר לציבור צריך להיות אחרת". 

 

סלמאן זרקא מיכל שיר נחמן אש חיסון לקורונה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד