י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בבית הרב שטיינמן

הוכרז הזוכה בהגרלה ההיסטורית על החנוכייה הקדושה

ההגרלה על החנוכייה של מרן ראש הישיבה זיע"א נערכה במעונו ברחוב חזון איש 5 בבני ברק בהשתתפות עורך דין בכיר שעקב מקרוב אחר התנהלות ההגרלה ההיסטורית וכן בהשתתפות רבני בית המדרש הגדול בעולם – 'ישיבה על קברו'. בהנהלה מדגישים כי ניתן עדיין להצטרף להגרלת הענק על סך של מאה אלף דולר במזומן

הוכרז הזוכה בהגרלה ההיסטורית על החנוכייה הקדושה
זכה במנורה הטהורה צילום: יח"צ

ביום שישי בבוקר נערכה מעמד ההגרלה ההיסטורית וחסרת התקדים על החנוכייה העתיקה של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון יהודה לייב שטיינמן זיע"א, חנוכייה אשר שימשה אותו במשך למעלה משישים שנה להדלקת נרות החנוכה במעונו. החנוכייה אשר הוענקה כאות מחווה להנהלת בית המדרש – 'ישיבה על קברו' על ידי בניו של מרן זיע"א הוגרלה בשעה האחרונה במעמד שטרם נראה כמותו.

לחצו כאן להגרלה הנוספת על 100,000 דולר!


ההגרלה כאמור נערכה במעונו ובחדרו ועל שולחנו של מרן ראש הישיבה זיע"א, ברחוב חזון איש 5 בבני ברק בהשתתפות עורך דין בכיר אריה זילבר שעקב מקרוב אחר התנהלות ותקינות ההגרלה ההיסטורית וכן בהשתתפות רבני בית המדרש הגדול בעולם – 'ישיבה על קברו' ומנהלי קמפיין "תורה וגדולה" ר' קובי קוליץ ויעקב כהן אשר הגיעו לשהות במקום בעת ההיסטוריה הנדירה שטרם היה כמותה מאז ומעולם.

מיד עם הקראת שמו של הזוכה המאושר הגאון רבי ברוך נויבירט שליט"א אשר זכה בפריט יקר הערך, הגיעו מנהלי 'ישיבה על קברו' במיוחד על מנת להעניק אישית את החנוכייה המקודשת לזוכה המאושר אשר כבר ביום שישי שעות ספורות לאחר הזכייה זכה להדליק בה את נרות החנוכה של הנר השישי בסמוך לכניסת השבת קודש. הזוכה המאושר הודה להנהלת 'ישיבה על קברו' ואמר כי הוא לא חלם לזכות בחנוכייה המקודשת אך הוא עשה את ההשתדלות בעצם התרומה למפעל התורה הכביר הזה.

כזכור, ההגרלה ההיסטורית שערכו ב'ישיבה על קברו' על החנוכייה העתיקה של מרן הרב שטיינמן זיע"א הכתבה גלים בעולם כולו. אלפים רבים רכשו כרטיסי הגרלה ותרמו למען המשך קיום בית המדרש הגדול בעולם וזאת בכדי לזכות ולהשתתף בהגרלה הנדירה. החנוכייה אשר שמשה את מרן זיע"א במשך למעלה משישים שנה להדלקת נרות החנוכה נחשבת לפריט יקר במיוחד ושוויו נאמד בעשרות אלפי דולרים.

בהנהלת 'ישיבה על קברו' מודים לאלפים אשר נרתמו למען הצלחת מבצע ההתרמה ומדגישים כי ניתן עדיי לתרום למען המשך קיום מפעל התורה הכביר ולהצטרף להגרלת הענק שתיערך בעוד מס' שבועות על סך של מאה אלף דולר במזומן. מדובר בהגרלה ייחודית ונדירה ורבים כבר הביעו את נכונותם להצטרף. אם גם אתם רוצים לזכות במאה אלף דולר.

הקליקו כאן ועכשיו ותהיו חלק מהגרלת הענק שתיערך כבר בקרוב.

 

חנוכייה הרב שטיינמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד