ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

תנא דמסייע • דרעי מוכיח מהודעת פירון: היה הסכם

הכדור אצל דרעי: לאחר שלפיד כינה את יו"ר ש"ס "שקרן", פרסמה לשכתו את הודעת השר פירון: "בשיחה שהתקיימה בין שר החינוך לדרעי סוכם על דחיית הפחתת התקציב"

דרעי, צילום: פלאש 90
דרעי, צילום: פלאש 90

הכדור מתגלגל מצד אל צד: לאחר ששר האוצר יאיר לפיד כינה את יו"ר ש"ס, אריה דרעי - "שקרן", הגיע תורו של האחרון להשיב מלחמה.

בלשכתו של ח"כ אריה דרעי החליטו לפרסם כלשונה את הודעת שר החינוך, הרב שי פירון, לפני החג וממנה להוכיח את נכונות גרסתם.

וזו לשון ההודעה ששיגר יועץ התקשורת של יו"ר ש"ס:

"עקב תקלות שנעשו בתום לב של היעדר סינכרון בין שרי יש עתיד, אנו מגישים כשירות לציבור את ההודעה לתקשורת שהוציא שר החינוך שי פירון:

״בשיחה שהתקיימה בין שר החינוך, שי פירון, לבין יו"ר ש"ס, אריה דרעי, סוכם על דחיית יישום הפחתת התקציב של רשתות מעין החינוך התורני והחינוך העצמאי. ההחלטה תדון מחדש לאחר שמשרד החינוך יקים במהלך שנת הלימודים הקרובה מערכת חינוך ממלכתית חרדית.

"שר החינוך הוסמך להגיש חוק ליבה מקיף תוך שישה חודשים. ההסכם עם יו"ר ש"ס אינו פוגע בתוכנית להפעלת לימודי ליבה בכלל מערכת החינוך. סוף ציטוט.

"מר לפיד, היה הסכם או לא?"

עוד בנושא:
קרב הגרסאות נמשך • יאיר לפיד: "דרעי שקרן"; אריה דרעי: "לפיד נבהל"
לפיד כועס על דרעי: "שכחתי עם מי יש לי עסק. עשה עלינו סיבוב מסביב לעולם"
דרעי: סיכמתי עם לפיד, מוריד הקיצוץ בחינוך החרדי

מלחמת הגרסאות החלה לאחר שבליל ההצבעה על התקציב בממשלה, בוטל הקיצוץ ברשת החינוך של ש"ס ובחינוך העצמאי. דרעי הציג זאת כהישג שלו, כתוצאה משיתוף פעולה בינו לבין שר האוצר ושר החינוך, ואילו לפיד טען כי לא הייתה ביניהם שום הידברות, וההחלטה על הביטול התקבלה רק בשל בעיה בירוקרטית שנתקלו בה.

מוקדם יותר היום (ה) אמר לפיד בראיון לתכנית 'הכל דיבורים' ברשת ב: "דרעי שקרן, כבר שלושה בתי משפט קבעו זאת. ההתנהגות הזו, ללכת עיתון עיתון ולהוציא כותרת זו פוליטיקה ישנה במירעה".

בראיון ל'ידיעות' אמר דרעי: "פירון ביקש ממני להוציא הודעה מרוככת על ביטול הקיצוץ, הניסוח שלה נעשה בתיאום ובידיעתו של שר החינוך שי פירון. יאיר לפיד ראה את הכותרות בעיתונים ונכנס לפאניקה ופרסם תגובה בפייסבוק בלי לבדוק את העובדות".
אריה דרעי הודעה שר החינוך פירון ביטול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד