י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הטקס של הסטארטפיסטים

שגריר האיחוד האירופי וח"כ מלכיאלי הגיעו להדלקת נרות בקמפוס של קמא-טק

בטקס מיוחד של הדלקת נרות חנוכה בקמפוס קמא-טק בבני ברק, השתתפו שגריר האיחוד האירופי בישראל, ח"כ הרב מיכאל מלכיאלי ובכירים מעולם ההיי-טק שהגיעו לכבד את יזמי ההייטק החרדים שהציגו בפני האורחים את מיזמי הסטארטאפ שלהם

שגריר האיחוד האירופי וח"כ מלכיאלי הגיעו להדלקת נרות בקמפוס של קמא-טק
ביקור מיוחד צילום: בטקס ההדלקה

טקס מיוחד של הדלקת נרות חנוכה התקיים בקמפוס 'קמא טק' בבני ברק לכבוד יזמי ההייטק החרדים. הטקס התקיים במעמד שגריר האיחוד האירופי בישראל מר דימיטר טזאנצב, שהצטרף בעקבות תמיכת האיחוד האירופי ביזמים מתחילים בהייטק הישראלי, וכן יו"ר סיעת ש"ס ח"כ הרב מיכאל מלכיאלי ובכירים מעולם ההייטק ויזמי ההייטק החרדים, שהגיעו במיוחד לטקס הדלקת הנרות כדי לברך את יזמי ההייטק החרדים.

לאחר הדלקת הנרות, נשא דברים ח"כ הרב מיכאל מלכיאלי שאמר בדבריו: "לא הרבה הצליחו לדאוג לשילוב אלפי נשים חרדיות שתהיה להן פרנסה מכובדת, הרבה ניסו ואתם הצלחתם לעשות זאת לאורם ובהכוונתם של גדולי ישראל. אני אומר את זה כחבר אופוזיציה, אבל אמרתי את זה גם כשהיינו בקואליציה. הגעתי לכאן כדי להצדיע לקמא טק. קמא טק עושים עבודת קודש בכל הקשור לשילוב תעסוקתי של המגזר החרדי בחברות ההייטק המובילות בעולם".

גב' אפרת שפר, נשיאת פיליפס בישראל שהשתתפה אף היא בטקס אמרה: "זכיתי לפגוש לפני חמישה חודשים את מנכ"ל קמא-טק הרב משה פרידמן ואמרתי שעכשיו אני יודעת שיחד איתו נוכל לעשות את המהלך המשמעותי לשילוב נשים חרדיות". חברת פיליפס היא החברה הגדולה בארץ לייצור ציוד רפואי טכנולוגי שפועלת בשיתוף עם קמא טק לשלב נשים חרדיות בתחום בצורה משמעותית.  

שגריר האיחוד האירופי בישראל מר דימיטר טזאנצב אמר בטקס: "אני רואה חשיבות רבה בכך שאתם נותנים לנשים חרדיות הזדמנויות רבות, הציבור החרדי הוא ציבור עם חשיבות גדולה ורבה וערכים נפלאים" השגיר הוסיף את התפעלותו מהערכים של הציבור החרדי "אני מעריך מאד את הפעילות שאתם עושים עם היזמים החרדיים והנשים החרדיות יחד עם הערכים המיוחדים של הציבור החרדי. ממש מעורר השראה. אנחנו גאים להיות תומכים בחלק מאותם הסטראטאפים".

במהלך הטקס הציגו יזמים וסטארטאפיסטים חרדיים, בוגרי קמא טק, את המיזמים שלהם בתחומי הבריאות, המזון, אבטחת מידע, בטחון המדינה, האנרגיה המתחדשת מהשמש ומהרוח, ועוד תחומים נוספים לתועלת הפרט והכלל.

משתתפי הטקס הודו להנהלת קמא טק על הערב המיוחד, ובראשם למייסד והמנכ"ל הרב משה פרידמן, שבזכות החזון שלו, עולם ההייטק החרדי מתברך ביזמים חרדים ובהון אנושי איכותי שמשתלב בחברת הגדולות ביותר בתחום.

קמא טק מלכיאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד