י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"לא ידע כלום"

הפיגוע בירושלים: הוארך מעצרו של החשוד בסיוע למחבל

הוארך מעצרו של נהג המונית תושב כפר קאסם, החשוד כי הסיע את המחבל לכיוון זירת הפיגוע שאירע אתמול בשער שכם | עורך דינו: "הוא לא ידע כלום ואין לו כל קשר עם המפגע. מדובר בנסיעה רגילה בעבודתו כנהג מונית"

הפיגוע בירושלים: הוארך מעצרו של החשוד בסיוע למחבל
זירת הפיגוע צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (ראשון) את מעצרו של החשוד בהסעת המחבל שביצע את פיגוע הדקירה סמוך לשער שכם. לפי נציג המשטרה, נהג המונית צפוות עיסה בן 48 תושב כפר קאסם, קשר את עצמו למיוחס לו במהלך החקירה.

בפיגוע הדקירה, כזכור, נפצע צעיר חרדי באורח בינוני עד קשה. כוחות ההצלה העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק. המחבל נורה ע"י לוחמי מג"ב, לא לפני שניסה לפגוע באחד מהם. מותו נקבע זמן קצר לאחר מכן.

"הוא לא ידע כלום על המעשה ואין לו קשר עם המפגע", אמר עורך דינו. "מדובר בנסיעה רגילה במהלך עבודתו כנהג מונית. לא היה לו שום חשד ושום אינדיקציה שמדובר במפגע. במהלך הנסיעה הנוסע סיפר כי הוא נוסע לעבוד במסעדה במזרח ירושלים".

מהמשטרה נמסר כי במסגרת חקירה המתנהלת ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים בעקבות פיגוע הדקירה שארע אתמול (שבת) סמוך לשער שכם בירושלים, היום הובא בפני ביהמ"ש נהג המונית החשוד בהסעתו של המחבל (פלסטיני, 25, השוהה בישראל שלא כחוק) למקום הפיגוע.

לבקשת נציג המשטרה, הוארך מעצרו בחמישה ימים נוספים, עד ליום חמישי הקרוב (9.12).

כזכור אתמול, בסביבות השעה 16:30, הגיע המחבל סמוך לכיכר שער שכם בירושלים, שם שלף סכין ודקר צעיר חרדי, ובנוסף ניסה לדקור שוטרי מג"ב שפעלו במקום. בעקבות פיגוע הדקירה נפצע האזרח ופונה לקבלת טיפול רפואי. "ערנותם ותגובתם המהירה של השוטרים שהגיבו בירי לעבר המחבל, הביאה לנטרולו המהיר ומנעה פגיעה נוספת בחיי אדם", נמסר מהמשטרה.

כוחות משטרה רבים הגיעו לזירה, בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן ששיבח וגיבה את פעילות השוטרים במקום והטיל את חקירת הפיגוע על היחידה המרכזית. זמן קצר לאחר הפיגוע כבר בשעות הערב, נעצר באזור גינתון נהג המונית שהסיע את המחבל ע"י שוטרי מחוז מרכז.

פיגוע הארכת מעצר שער שכם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד