י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"ירי ממוקד"

מפקד מג"ב השיב את הנשק ללוחמים שנחקרו: "היה יכול להיגמר אחרת"

"ביצעתם ירי ממוקד ומנעתם פגיעה נוספת שלכם או של אזרחים", כך אמר היום מפקד מג"ב שנפגש עם שני הלוחמים שנטרלו את המחבל בשער שכם ובשל כך נחקרו במח"ש | מפקד מג"ב השיב ללוחמים את הנשק שנלקח מהם: "פעלתם באירוע במהירות, נחישות ומקצועיות"

מפקד מג"ב השיב את הנשק ללוחמים שנחקרו: "היה יכול להיגמר אחרת"
מפקד מג"ב עם הלוחמים צילום: דוברות המשטרה

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן נפגש עם הלוחמים שנטרלו אתמול (שבת) את המחבל בפיגוע הדקירה שהתרחש בכיכר בשער שכם. ניצב כהן החזיר להם את נשקיהם והנחה להחזירם לפעילות מבצעית בשטח.

בפגישה עם הלוחמת רש"ט ש' והלוחם רס"ר ל', שנחקרו אתמול במח"ש בעקבות הפיגוע, אמר מפקד מג"ב: "פעלתם באירוע במהירות, נחישות ומקצועיות ומנעתם מהמחבל להמשיך לפגוע בכם ובאזרחים הרבים שבזירה. כמו בכל אירוע מהסוג הזה ומתוקף תפקידינו כחיל מקצועי ורציני אנחנו לומדים מכל אירוע".

"המציאות הביטחונית מחייבת אותנו לדריכות ומוכנות, לפעול משגרה לחירום באופן מידי וללא התראה מוקדמת, בדיוק כפי שפעלתם. זה נכון לירושלים ולשאר המקומות במדינת ישראל שלוחמי החיל פרוסים יום יום ע"מ להיות חומת המגן של האזרחים", הוסי, מפק מג"ב.

עוד הוסיף ואמר מפקד מג"ב ללוחמים כי האירוע היה יכול להיגמר אחרת, "ובזכות הפעילות שלכם אתם מנעתם פגיעה נוספת שלכם או של אזרחים. ביצעתם ירי ממוקד תוך עמידה מאובטחת בדיוק כפי שאנו מצפים".

"עוד אתגרים רבים לפנינו ונמשיך לעמוד על ביטחונם האישי של האזרחים במדינת ישראל", סיים מפקד משמר הגבול את דבריו.

משמר הגבול פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד