ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"לא רבים מאיתנו ישנו"

התאונה המחרידה של משפחת מעודד: הרופאים משתפים בכאב על מצב ההורים

לאחר הלוויה שנערכה לשלושת הילדים שנפטרו בתאונת הדרכים הקשה בצומת עופרים - מתנהל מאבק של צוותי הרפואה על חייהם של שני ההורים שנפצעו קשה | הרופאים מבתי החולים מעדכנים על מצבם - ומשתפים בכאב: "לא רבים מאיתנו ישנו אחרי המקרה הקיצוני הזה" 

התאונה המחרידה של משפחת מעודד: הרופאים משתפים בכאב על מצב ההורים
מחלקת קורונה בבלינסון צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

בצל התאונה הקשה שהתרחשה סמוך לכניסת השבת בצומת עופרים שבבנימין ובה נגבו חייהם של האחים, הללי מעודד בת ה-9 ואחיה הקטן טוב ראי בן ה-3, וכן העובר שלא שרד את התאונה, ממשיכים הרופאים בבתי החולים בילינסון ושיבא להילחם על חיי האב והאם שנפצעו קשות. 

היום (ראשון) סיפר הד"ר יורם קליין, מנהל יחידת הטראומה וכירורגיה קריטית במרכז הרפואי שיבא, שם מאושפזת האם, הודיה מעודד, לרשת ב' כי מצבה מוסיף להיות אנוש: "אנחנו במאבק על חייה. אנחנו מקווים שנוכל לאושש אותה. אני מקווה לרגע שזה יהיה רלוונטי, אבל אני ממש לא בטוח שנגיע אליו". שיתף קליין בכאב. 

מנהל יחידת הטראומה סיפר כי "כל חולה הוא עולם ומלואו, גם לצוות המטפל בו, וכמובן שיש מקרים שהם מזעזעים יותר", ושיתף בכאב: "לא רבים מאיתנו ישנו אחרי המקרה הקיצוני הזה". 

הפרופ' ליאוניד אידלמן מעדכן היום על מצבו של האב יניב. 

על מצבו של האב יניב מעודד, המאושפז גם הוא במצב קשה - כאשר הוא מורדם ומונשם, אשר עדיין לא ברור אם הוא יודע על מותם הטראגי של שלושת ילדיו, עדכן הפרופ' ליאוניד אידלמן, מנהל מערך הרדמה והתאוששות בבילינסון: "הוא התקבל בהכרה אבל התחלנו לטפל בו מייד והוא נלקח לניתוח ולא ברור מה הוא יודע או מה יזכור כשיתעורר. ייקח לפחות כמה ימים עד אז". 

פרופ' אידלמן סיפר כי מצבו של האב קשה, אך היה רגע של תקווה שנגוז - שיוכל לנשום בכוחות עצמו: "הצלחנו לייצב את מצב הלב וכלי הדם אבל הוא לא נושם לבד והוא מורדם. הייתה תקווה שנוכל להתקדם היום, אבל ראינו שהוא עוד לא מסוגל לנשום". כך סיפר בראיון רשת ב'.

כזכור, מחקירה ראשונית בזירה הקשה, עלה כי רכב פלסטיני ביצע ככל הנראה פרסה - לא חוקית בקו הפרדה רצוף, וכאשר הגיע הרכב של משפחת מעודד מהנתיב הנגדי, התנגש רכבם בדופן הרכב הפלסטיני בעת שביצע את הפרסה. כתוצאה מההתנגשות נהרגו ברכב השני - שני פלסטינים בני 17 ו-19. 

תאונה קשה בית חולים בילינסון בית חולים שיבא אסון משפחת מעודד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד