י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"נעשה לכם עוול צרכני? תגישו תביעה"

האזרח שהכניע את החברה שדרשה ממנו כסף

אזרח ישראלי בשם יוני גולן תבע את חברת 'הוט' בפעם העשירית וזכה ב-45 אלף שקלים בתביעתו האחרונה. זאת לאחר שניסה להתנתק מהחברה, ונאמר לו: "אם אתה רוצה להתנתק - שלם 60 ש"ח". גולן מספר על השיטה שמכניע חברות גדולות במשק

האזרח שהכניע את החברה שדרשה ממנו כסף
אילוסטרציה צילום: שוקי לרר

אזרח ישראלי בשם יוני גולן שתובע פעם אחר פעם חברות גדולות, וזוכה - תבע את חברת 'הוט' בפעם העשירית וזכה ב-45 אלף שקלים בתביעתו האחרונה. התביעה הוגשה לאחר שגולן ניסה להתנתק מהחברה, ונאמר לו: "אם אתה רוצה להתנתק - שלם 60 ש"ח".

"התביעות הקודמות היו קטנות יותר, בכולן זכיתי, אבל סכומי הפיצויים לא היו גבוהים", סיפר גולן בראיון ל'חדשות 12'. גולן בחר לתבוע את החברה בהליך משפטי רגיל, כדי שיוכל לרדת לשורשו של עניין ולמצות את הדין עד הסוף. מסתבר שההחלטה הייתה משתלמת כי בתביעה האחרונה, שהוגשה בגלל 60 שקלים - זכה גולן ב-45 אלף שקלים. "בהתחלה הורמו גבות, השופטת שאלה אותי איפה עורך הדין שלי ואם אני לא רוצה להיות מיוצג", תיאר גולן את החוויה בבית המשפט.

לדברי גולן, "הצעתי פשרה - בואו נסכים על סכום פיצוי, נתרום אותו ואסיר את התביעה". ההצעה בסופו של דבר סורבה, התיק הגיע לבית המשפט - וגולן ניצח. כעת בכוונת הוט לערער על ההחלטה.

גולן, שעסוק היום בתביעה מספר 11 נגד חברת הוט, תובע במקביל חברת ביטוח גדולה שמפלה לטענתו לקוחות פוטנציאליים על רקע גיל. המסר שלו לציבור הוא פשוט: "כל מי ששומע על המקרים שלי אומר לי - 'כל הכבוד לך הלוואי שהיו עוד אלף כמוך, ככה החברות לא היו מתנהגות ככה'. להם אני אומר: אל תחששו! תהיו כמוני. במידה ונעשה לכם עוול צרכני תגישו תביעה".

מחברת "הוט" נמסר בתגובה: "מצער שמפרסמים כתבה טרם השלמת ההליך המשפטי ובכוונת הוט לערער על פסק הדין הנסמך על קביעות שגויות".

הוט תביעה התנתקות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד