י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מחפשים לקבור אחד את השני"

הרבי תקף את הממשלה: "עדיף להיות כמו הערבים, נותנים להם כל מה שצריכים"

לראשונה מאז הקמת הממשלה, האדמו"ר מסלאנים יוצא בחריפות נגד מטרותיה לעקור את הדת, התורה והקדושה בארץ | בתוך דבריו ציטט בהפתעה את האדמו"ר ה'נתיבות שלום' מסלונים זצ"ל | 'בחדרי' עם תמלול מלא מדברי הרבי שציין כי הערבים לא מתגייסים לצבא ומקבלים הכל  

הרבי תקף את הממשלה: "עדיף להיות כמו הערבים, נותנים להם כל מה שצריכים"
הרבי מסלאנים צילום: באדיבות המצלם

האדמו"ר מסלאנים התייחס בתוך דברים שנשא לאחר סיום מעמד ההדלקה שערך ב'זאת חנוכה' לחסידיו בעיר אלעד, למספר נושאים שצריכים חיזוק, כמו צניעות, חיזוק והוספת לימוד בימי השובבי"ם גם לאלו שעובדים לפרנסתם, הסתפקות במועט, טלפונים כשרים ועוד, ומנגד, תקף גם את הממשלה הנוכחית שבאו לעקור כל דבר שבקדושה. 

הרבי מסלאנים שכידוע מתנגד לכל שיתוף פעולה עם הממשלה בלקיחת תפקידי שרים כפי  שדווח בעבר בהרחבה ב'בחדרי חרדים', התייחס לראשונה מאז הקמת הממשלה הנוכחית ויצא בחריפות נגד כוונות הממשלה לעקור את הדת, התורה והקדושה בארץ וחבריה שפועלים הכול ממניעים אישיים. 

'בחדרי חרדים' מביא ציטוטים מדבריו של האדמו"ר על הממשלה וחבריה: "בפרקי אבות כתוב 'היזהרו במוראה של מלכות, אלמלא הם איש את רעהו חיים בלעו', אצלנו בממשלה, המלכות בולעים אחד את השני, הם לא מתביישים לומר שכל המניע שלהם הוא בגלל שמישהו פגע בהם, והם רק מחפשים לקבור אחד את השני, כל הממסד מושחת ושקר והם עוד מתגאים בזה".

"לצערנו גם החרדים לקו בזה" אמר הרבי, "הם נכנסו לממשלה, ועשו בהם כמאמר חז"ל 'משלחה והיא חוזרת' עשו מהם צחוק, יהודים צריכים לדעת שהציונות הינה כפירה, והממשלה בצורתה הנוכחית היא מרידה בתורה, אסור להיות חברים בממשלה, צריך לדעת שגם הימין וגם השמאל הם מושחתים, וצריך לזכור שאנחנו נמצאים בתוך הגלות גם בין יהודים". 

הרבי סיפר שבצעירותו, הוא זוכר כי פעם בתקופה לפני בחירות עמדו כמה אנשים מחוץ לשטיבל של חסידי סלאנים בשכונת בית ישראל בירושלים, במוצאי שבת אחרי קידוש לבנה ומישהו אמר שם שהוא מצביע למפלגת 'חירות' של בגין, כי הם נלחמים בסטרא אחרא. אז הרבי ה'נתיבות שלום' זצ"ל ענה לו 'מה אתה חושב לעצמך, הסטרא אחרא ביניהם גם רבים', הכול זה אותו דבר".

את דבריו סיים הרבי בנימה עוקצנית: "אולי עדיף שנהיה כמו הערבים שלא מתגייסים לצבא והיום נותנים להם מה שהם רק צריכים. הבעיה היא שלהם הם מוותרים, אבל ליהודים חרדים הם לא יוותרו, כי הם רוצים לעקור את הדת".

הרבי מסלאנים ערבים ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד