י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הציבור ייצא לרחובות

הסיעות הדתיות יוזמות: כינוס 'מועצות' והפגנת ענק נגד הממשלה

חצי שנה מאז הוקמה הממשלה, והפגיעות החוזרות ונשנות בציפור נפשה של היהדות בארץ, רק מתגברות ומתחזקות | בסיעות הדתיות מחליטים להרים את הכפפה לשלב ידיים ולצאת במאבק עיקש | 'בחדרי' עם כל הפרטים על הכינוס המשותף שיתקיים היום והצעדים העומדים על הפרק

הסיעות הדתיות יוזמות: כינוס 'מועצות' והפגנת ענק נגד הממשלה
הפגנת המיליון צילום: לע״מ

בשעות הצהרים יתכנסו סיעות ש"ס ויהדות התורה, לישיבה סיעה משותפת כדי להקים את המטה המשותף, לצד מפלגת הציונות הדתית. במטרה לעורר את הציבור למאבק עיקש נגד הממשלה, בעיקר בנושאים החרדים שעל סדר היום.

במהלך הישיבה היום, יעלו המארגנים את הצורך בהקמת צוות דוברות משותף, לאחד את המסרים נגד הממשלה, וכן את הצורך בהקמת צוות הסברה שיעסוק בהכוונה לתקשורת החילונית-כללית. ובכלל, מאבק משותף מול צעדי הממשלה כדי לחדד את הסכנה ביוזמות העלולות לפגוע בנושאים הדתיים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בישיבה תעלה הצעה להוציא את הציבור הדתי והחרדי כולו להפגנת ענק נגד הממשלה, תוך שהמטרה היא להביא להפגנה גדולה יותר מאלה שהתקיימו בעבר, שכזכור הוציאו לרחובות 'רק' מיליון אנשים.

בשלב הראשון, יתחילו לקדם אחרי הישיבה כינוס של שלושת מועצות גדולי התורה, מועצת גדולי התורה של 'דגל', של 'אגודה' ומועצת חכמי התורה של ש״ס. ל'בחדרי' נודע כי ייתכן ובקרוב אולי אף יתקיים כינוס משותף.

לאחר כינוס המועצות, באם תתקבל הסכמת גדולי הדור, יתחילו במטה המשותף ליזום הפגנת ענק במטרה להביא למעלה ממיליון איש לרחובות, להפגין נגד הממשלה. התאריך המסתמן הוא שלהי חודש שבט - תחילת חודש אדר א' הבעל"ט.

בהודעה משותפת ששיגרו בסיעות החרדיות נכתב, כי הקמת המטה המשותף מגיעה "לנוכח המשך השתוללות הממשלה בצעדי פגיעה ביהדות ומסורת ישראל בכל תחום, המהווים סכנה חמורה לערכי המדינה היהודית, בעידוד להפעלת תחבורה ציבורית בשבת, מתווה לחילול הכותל המערבי, רפורמות לפגיעה במערכות הכשרות, מעמד הרבנות הראשית וסכנת הגיורים הרפורמים".

ממשלת בנט לפיד יהדות התורה אגודת ישראל תנועת ש"ס הלווית המיליון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד