י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
נמשכת עדותו של ניר חפץ

עד המדינה מודה: "האמון שלי בחקירת תיק 4000 - הייתה קרובה לאפס"

פרקליטו של נתניהו, עו"ד בועז בן צור, הודיע במהלך הדיון הבוקר, כי יזמן לעדות הגנה את ראש מח"ש, קרן בר מנחם ואת סגנה משה סעדה | עד המדינה ניר חפץ אמר: "האמון שלי שהחקירה בתיק 4000 הייתה אמיתית וללא שיקולים זרים - הייתה קרובה לאפס"

עד המדינה מודה: "האמון שלי בחקירת תיק 4000 - הייתה קרובה לאפס"
ניר חפץ בבית המשפט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בבית ההמשפט המחוזי בירושלים התייצב הבוקר (שני) ניר חפץ, עד המדינה בתיקי נתניהו, לעדות נוספת במסגרת החקירה הנגדית שנערכת ע"י צוות ההגנה של ראש הממשלה לשעבר. בד בבד, במהלך הדיון הודיע פרקליטו של נתניהו, עו"ד בועז בן צור, כי יזמן לעדות הגנה את ראש מח"ש, קרן בר מנחם ואת סגנה משה סעדה.

"האמון שלי שהחקירה בתיק 4000 הייתה אמיתית וללא שיקולים זרים - הייתה קרובה לאפס", הצהיר חפץ במהלך הדיון, "חשבתי שזאת רדיפה. האמצעים הדרקוניים שהפעילו עלי חיזקו אצלי את חוסר האמון שלי בגורמים שחקרו"

"חשבתי בזמן אמת שאני לא באמת מעניין את החוקרים", הוסיף חפץ, "שהחקירה היא חקירה נגד ראש הממשלה ואני שם באמצע. לא חשדתי שהחקירה נפתחה בגלל שאול אלוביץ".

כאמור, עו"ד בועז בן צור עדכן בבית המשפט כי בשל הטענות להתנהלות פסולה במהלך חקירת ניר חפץ, יזמן לעדות את ראש מח"ש, קרן בר מנחם ואת סגנה משה סעדה. "כותב סגן ראש מח"ש שדובי שרצר מסר לו שיש גורם חקירתי שמעוניין למסור מידע על התנהלות פסולה", נכתב במסמך שהציג עו"ד בן צור, "הוא כותב שהוא ביקש אישור ממנהלת מח"ש לקבל פרטים שיאפשרו שקילת החלטה מושכלת, אך נדחה".

חפץ הגיב למסמך ואמר: "פניתי וביקשתי פגישה אצל היועמ"ש בנוגע לעניין שאסור בפרסום". 

במהלך הדיון הוצגו תמלילי חקירת ניר חפץ. בין היתר אמר החוקר לעד המדינה במסגרת הלחצים שהופעלו עליו: "אני מקווה שיש לך הקלטות ממש טובות, כי אחרת הרכבת תהיה רחוקה ממך. הלילה שעבר עליך עכשיו יכול לחזור במשך כמה שנים. הבן שלך יקבל דרגה, אתה לא תהיה שם. הבת שלך תסיים תואר, אתה לא תהיה שם. תחשוב על הילדים שלך. תחשוב על אשתך".

משפטו של בנימין נתניהו ניר חפץ עד מדינה תיק 4000

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד