י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"ניזון מספין דוקטורית"

הפרשן בביקורת על ראש המוסד: "אמירה טיפשית"

הפרשן המדיני ברק רביד מבקר את ראש המוסד דוד ברנע, שהתחייב בשם ארגונו שלאיראן לא יהיה נשק גרעיני: "ואם לאיראן תהיה פצצת אטום אז מה הוא יעשה?"

הפרשן בביקורת על ראש המוסד: "אמירה טיפשית"
ראש המוסד, דדי ברנע צילום: רועי אברהם, לע"מ

התבטאותו של ראש המוסד, דוד ברנע, על כך שלאיראן לא יהיה נשק גרעיני, ממשיכה לעורר סערה ועניין. הפרשן המדיני של אתר "וואלה", ברק רביד, מבקר אותה.

בראיון לרדיו 103 אמר רביד, "הרבה מהתופעות שהיו פה בשנותיו של ביבי, כולל ראש מוסד פוליטיקאי, עברו גם למחליפים שלו. התנהלות ביבי בנושא האיראני משוכפלת על ידי בנט, והתנהלות יוסי כהן משוכפלת על ידי ברנע, וזו בדיוק הבעיה".

"אמירה כזו מצד ראש מוסד היא אינה אמירה חריגה היא אמירה טיפשית, והעובדה שמציגים אותה כמו שמציגים אותה היא הבעיה שלנו במדינת ישראל", אמר. "לראש המוסד יש רק תפקיד אחד והוא שלא תהיה לאיראן פצצת אטום".

"ואם לאיראן תהיה פצצת אטום אז מה הוא יעשה? חרקירי? מה הוא יעשה? הוא יתפטר? הוא ישלם מיליון שקל לכל אזרח במדינה על הערבות שהוא נתן לו?".

הוא תקף: "ההתבטאות שלו היא טיפשית והתקשורת מפמפמת אותה כאילו זה דברי אלוהים חיים, לוחות הברית מהר סיני. זו התבטאות טיפשית של ראש מוסד שניזון מספין דוקטורית שמזינה אותו בשטויות במקום לדבר בצורה מקצועית על עבודתו".

דוד ברנע ראש המוסד המוסד הישראלי האיום האיראני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד