י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
יספק תעסוקה לאזור

הדמיה: כך יראה בית החולים החדש בצפון הארץ

לאחר שנים שהתוכנית נתקעה - נראה כי היא מתחילה לקרום עור וגידים: בית חולים חדש יוקם בעיר כרמיאל - כחלק מתוכנית אסטרטגית של משרד הבריאות • ראו את ההדמיות המרשימות 

הדמיה: כך יראה בית החולים החדש בצפון הארץ
הדמית בית החולים החדש בצפון הארץ צילום: באדיבות המצלם

כחלק מתוכנית אסטרטגית של משרד הבריאות, התוכנית להקמת מרכז רפואי חדש בכרמיאל הופקדה, לאחר שנים, בידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה בעיר. לעת עתה נראה כי התוכנית עליה דובר שנים רבות, מתחילה לקרום עור וגידים. 

עפ"י התוכנית שהוכנה בשיתוף עם משרד הבריאות והגופים השונים, נראה כי המרכז הרפואי ימוקם בכניסה המערבית של העיר כרמיאל, הגובלת ברחובות דרור ורח' קק"ל, סמוך לכביש 85. המרכז הרפואי תוכנן תחילה להיות שיקומי - וכעת עפ"י התכנון הוא עתיד לשנות בהמשך את ייעודו ולהפוך למרכז רפואי כללי. 

באם תאושר התוכנית בוועדה המחוזית עתיד לצאת מכרז לבינוי והפעלה על המרכז הרפואי, וגורמים בעירייה מקווים שתוך 3 שנים יחלו עבודות ההקמה לבית החולים. לדברי אנשי העירייה, הוא עתיד לספק מאות מקומות תעסוקה לתושבי כרמיאל.

על פי התכנון, יכלול בית החולים (השיקומי בתחילה) חדרי מיון, חדרי אשפוז, שירותי רפואה, מעבדות, מכוני מחקר ופונקציות נלוות ושירותים נוספים, כגון: בריכה טיפולית, מלונית, ומעונות סגל. עפ"י התכנון בשלב הראשון, יכלול בית החולים  - 350 מיטות שיקום. בשלב השני; יתווספו 100 מיטות שיקום, ועוד 450 מיטות בשלב השלישי - עבור חדר מיון קדמי, מרפאות חוץ ו2-3 חדרי ניתוח.

 

בית חולים כרמיאל משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד