י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
במסיבת עיתונאים בטהראן

תקיפות חיל האוויר: שר החוץ הסורי מאיים על ישראל

שר החוץ של סוריה מזהיר את ישראל על תקיפותיה במדינתו ואומר במסיבת עיתונאים מטהרן כי סוריה הייתה ועודנה מסוגלת להגיב על התקיפות נגדה ברחבי המדינה

תקיפות חיל האוויר: שר החוץ הסורי מאיים על ישראל
שר החוץ הסורי במסיבת העיתונאים בטהרן צילום: צילום מסך

שר החוץ הסורי, פייסל אל-מקדאד, מזהיר במסיבת עיתונאים בטהראן את ישראל, בנוגע לתקיפות המיוחסות לה בסוריה, ואומר כי אל לה, ולמי שתומך בה, לטעות בחישובים, כיוון שסוריה הייתה ועודנה מסוגלת להגיב על התקיפות נגדה ברחבי המדינה.

לדברי שר החוץ הסורי, יש מי שמדבר על תגובה של "מטוס תחת מטוס" ו"תותח תחת תותח", התגובה לא צריכה לפרוח מראשה של ישראל ומי שתומך בה, כלומר אין לחשוב שסוריה תוותר על מימוש התגובה הזאת". כך דווח ב'כאן חדשות'.

באותה נשימה אמר כי כל דבר צריך להיבחן באופן מדוקדק בצל הנתונים הפנימיים, ההתפתחויות, הכוחות בשטח והסכנות על המצב הכללי בסוריה. אל-מקדאד הוסיף כי משטר אסד מגיב בכל יום על התקיפות של ישראל והאופן של התגובה יכול להשתנות מיום ליום: "אני מדגיש בפניכם שסוריה מגיבה בדרכים שונות על התוקפנות הזאת ובייחוד באמצעות המשך המרדף אחר שרידי כנופיות הטרור שישראל עומדת מאחורי רבות מהן".

הדברים של שר החוץ הסורי נאמרו באיראן, שם משלחת סורית ובראשה שר החוץ הסורי, פייסל אל-מקאדאד, הגיעה לביקור בן יומיים בטהרן, כך מדווחת סוכנות הידיעות "אל-ווטן" המקורבת למשטר אסד. מקורות יודעי דבר בטהרן אמרו לסוכנות הידיעות כי המשלחת תפגש עם בכירים באיראן ותעסוק בחיזוק הקשרים האסטרטגיים בין המדינות. זוהי הפעם הראשונה שבה יגיע מקדאד לאיראן מאז שנכנס נשיאה החדש ראיסי לתפקיד.

איראן אברהים ראיסי סוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד