י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מסיבת חנוכה מפוארת ומרגשת נערכה ע"י ארגון חיים לילד לעשרות חולי ריאה ובני משפחותיהם

במסיבת חנוכה מרגשת שהתקיימה באולמי "נאות ירושלים" והועברה בשידור חי ב"קול ברמה" הופיעו גדולי הזמר החסידי והיהודי ע"מ לשמח את הילדים חולי CF ובני משפחותיהם • יו"ר חיים לילד הרב ראובן סקלר: "מרגש ומפעים לראות בכל שנה את הילדים חולי CF והשמחה השרויה על פניהם נותנת כוחות להמשיך בפעילות כל השנה"

מסיבת חנוכה מפוארת ומרגשת נערכה ע"י ארגון חיים לילד לעשרות חולי ריאה ובני משפחותיהם
מסיבת חנוכה צילום: יח"צ

מסיבת חנוכה מרגשת ומיוחדת התקיימה בנר רביעי של חנוכה באולמי נאות ירושלים בבני ברק ע"י ארגון "חיים לילד" לילדים ולמשפחות של חולי סיסטיק פיברוזיס ומחלות ריאה.

כמיטב המסורת הוכנה תכנית עשירה ומיוחדת על מנת לשמח את הילדים החולים המתמודדים בכל ימות השנה עם סדר יום עמוס בטיפולים, אשפוזים, מחוללי חמצן, תרופות ופיזיותרפיה. למשך כמה שעות יכלו הילדים החולים, כמו גם כל בני משפחתם, לשכוח מסדר היום האינטנסיבי וליהנות משעות של שמחת חנוכה אמיתית.

את ארגון האירוע נטל על עצמו איש החסד הרב חונא דייטש שנרתם למען הארגון וגם השנה דאג לאולם, לאמנים שינעימו לחולים, למתנות ולסעודה כיד המלך לאורך כל האירוע.

האירוע נערך בשיתוף רדיו 'קול ברמה' והוא הועבר בשידור חי במסגרת התכנית חידודון בהגשת עמי מימון אודות לעזרתו והרתמותו של ר' אריאל דרעי מנכ"ל הרדיו שעומד לימין האירגון במסירות מופלאה.

גדולי הזמר החסידי והיהודי הקדישו מזמנם היקר על מנת לשמח את החולים ובהם חיים ישראל, יוסי ברגר, ילד הפלא בני קלצקין, חברי מקהלת מלכות בניצוחו של הרב פנחס ביכלר  ובליווי מוזיקלי של התזמורת "פול שמחה", עם חמישה נגנים בניצוחו של שמוליק לוטרמן.

במשך שעות אחדות, עלו הזמרים בזה אחר זה אל הבמה והפליאו בשירתם, כאשר עשרות הילדים החולים, יחד עם עשרות המתנדבים המסורים ובני משפחות החולים, רקדו במעגלי שמחה, כאשר תוך כדי הריקודים הופיעו פעלולנים וריקוד הקוזאקים שהשתלבו במעגלי הריקודים והוסיפו אנרגיות של שמחה לקול מחיאות הכפיים של הילדים החולים.

כמו כן, לכל אורך האירוע המתינו לילדים ולהוריהם דוכני מזון, שתיה, ממתקים וסופגניות, כאשר מתנדבי הארגון מלווים את הילדים החולים אל הדוכנים על מנת לסייע להם ליהנות מהמטעמים שהוכנו עבורם.

במהלך האירוע נשא דברים יו"ר הארגון הרב ראובן סקלר, שהודה נרגשות לכל האנשים שנטלו חלק וסייעו בהצלחתו של האירוע המיוחד, ובמיוחד להנהלת אולמי נאות ירושלים ר' שמואל קיסטר, למנהל האירועים ר' ציון כהן, לאיש החסד ר' חונה דייטש שנרתם כמידי שנה לשמח את הילדים החולים, לזמרים היקרים חיים ישראל, יוסי ברגר, ילד הפלא בני קלצקין, מקהלת מלכות בניצוחו של הרב פנחס ביכלר ותזמורת "פול שמחה", בניצוחו של שמוליק לוטרמן מוטי פרידמן מנכ"ל ומפיק התזמורת פול שמחה וכמובן עשרות המתנדבים המסורים המלווים את החולים בכל אירועי השנה של חיים לילד, ומעל הכל למזכירת הארגון המסורה והנמרצת הגב' מזל קוריאט, שעשתה לילות כימים להצלחת האירוע.

במהלך דבריו ציין הרב סקלר כי מרגש ומפעים לראות בכל שנה את הילדים החולים מגיעים עם בני משפחותיהם ומניחים בצד את תלאות היום יום על מנת לשמוח במסיבת חנוכה השנתית. השמחה השרויה על פניהם נותנת כוחות להמשיך בפעילות בכל השנה באירועים, בטיולים וכמובן במחנה הנופש הרפואי המתקיים מידי שנה בשוויץ.

עמותת חיים לילד מסייעת לחולי סיסטיק פיברוזיס ובני משפחותיהם, ע"מ להאריך את חייהם של החולים ולסייע לבני המשפחה בהתמודדות הקשה עם המחלה. מידי שנה מקיימת העמותה מחנה רפואי בשווייץ. תכנית המחנה בנויה לטובת מטרה אחת: לשפר באופן ניכר ומשמעותי את בריאותם של החולים. במקביל מפעילה העמותה מלונית בשם ‘רגעים קסומים’, הנמצאת בים המלח. המלונית מאפשרת לחולים שהייה מסובסדת של מספר שבועות לטובת שיפור המצב הבריאותי, הודות לאקלים הייחודי של ים המלח.

כמו כן, עמותת 'חיים לילד' מסייעת בתרופות ובציוד רפואי מצילי חיים, אשר אינם ניתנים להשגה במסגרת מערכת הבריאות הציבורית, יוצרת מפגשים לאורך השנה, יוזמת חופשות להורים, חופשות חגים, ומיטיבה עם החולים בבתי החולים.

חיים לילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד