י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"המורשת ממשיכה להתקיים"

הצעת חוק חדשה בארה"ב: חינוך ילדים על הקומוניזם

חברי קונגרס אמריקנים הגישו הצעת חוק המחייבת לימוד עקרונות הקומוניזם ואת השפעותיו הרעות בבתי הספר | אחד המציעים: "אומנם ברית המועצות כבר לא קיימת, אבל המורשת והדרך שלה ממשיכות להתקיים"

הצעת חוק חדשה בארה"ב: חינוך ילדים על הקומוניזם
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

השבוע הוגשה במדינת וושינגטון, הצעת חוק על ידי חברי קונגרס, שתחייב לימוד צעירים בבתי הספר הודות הקומוניזם, ועל השפעותיו השליליות.

קבוצה של חברי קונגרס הסבירו מדוע הם אומרים "שרוח הרפאים" של הקומוניזם הוא איום גדול יותר עכשיו מאי פעם, וכיצד להתגבר עליו.

הצעת חוק מכונה "חוק חיוב הוראת הקומוניזם" וכוונתה לאמץ לימוד צעירים אמריקנים על מורשת הקומוניזם ועל צדדיו הרעים. חברי הקונגרס מודאגים מהיעדר חינוך על קומוניזם, שעלול להוביל צעירים אמריקנים רבים לתמוך באידיאולוגיה הרסנית, אותה הם מכנים "רעה מיסודה".

"אומנם ברית המועצות כבר לא קיימת, אבל המורשת והדרך שלה ממשיכות להתקיים. מתחילים ברדיקליות, בחדירת הקיצוניות המרקסיסטית בשנות ה-60, עד ל"תאוריית הגזע הביקורתית", הרדיקלית של היום. כולן צורות של אותו איום קומוניסטי" אמר אחד מחברי הקונגרס. האידיאולוגיה הקומוניסטית הובילה למספר מתים עצום שבקלות מגיע לעשרות מיליונים. בעולם כולו ככלל, ובברית המועצות בפרט. למעשה עד היום קיימות מדינות תחת משטר קומוניסטי, וגורמות לרצח רב בקרב עמם.

המשטר הקומוניסטי שבסין עוצר, מענה ורוצח גם כיום את המיעוט האויגורי, בכוונה להשכיח את דתם ולתמוך ברעיונות הקומוניזם, וזו רק דוגמא לכך שהאידיאולוגיה הקומוניסטית גם כיום, הרסנית ורעה.

מי שהובילה את החוק, היא חברת הקונגרס מריה סלזאר, אשר מגיעה ממשפחה שברחה מקובה הקומוניסטית. היא מספרת שהדור הצעיר בקובה בחר בפידל קסטרו, כי הם לא הבינו את טיבעו האמיתי של הקומוניזם. "אני מודאגת מאוד שדורות העתיד, הנכדים שלי והנינים שלי, יגידו לנו את אותו הדבר, לא לימדתם אותנו כמה רע זה היה, ולרוע המזל סוציאליזם וקומוניזם הם הרסניים, ברגע שהם בשלטון זה כמו כלב פיטבול שתופס אותך ואינו מרפה. זה התקפה על האנושות, זה הרוע, והיות שזה כל כך רע, זה הורס את נפש האדם וכל דבר יחד איתה".

חבר קונגרס אחר אמר בעת הגשת ההצעה כי האמריקאים פגיעים יותר לאיום הזה כעת, כאשר עקרונות האמונה והמשפחה נמצאים כיום במתקפה. "אתם יודעים שהאמונה שלנו עברה טלטלה, אמונתם של האנשים באלוקים נחלשה, מבנה המשפחה שלנו במובנים רבים נהרס, והקומוניזם מעודד את כל זאת".

זהו צעד חשוב אשר ימנע מתנועות פוליטיות זרות ורעות שכבר הוכיחו את חוסר תועלתן ואת הרוע שהן מביאות להתפשט בעולם. ועד שהחוק המדובר יעבור בבית הנבחרים בוושינגטון, הציבור השפוי באמריקה ימשיך לקוות כי המציאות בשטח תשתנה.

קומוניזם הצעת חוק הקונגרס של ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד