י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תתחזק ותתרפא

צפו: הראשון לציון ביקר את הפצוע מהפיגוע בשבת

אברהם אלמליח שחזר מתפילת מנחה בכותל עדיין מאושפז בבית החולים והיום הגיע לבקרו הראשון לציון הגרש"מ עמאר שברכו בחמימות. צפו בתיעוד מהביקור בבית החולים

צפו: הראשון לציון ביקר את הפצוע מהפיגוע בשבת
הגרש"מ עמאר בביקור אצל אברהם אלמליח צילום: יחזקאל שבו

הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר הגיע לבקר את פצוע הפיגוע בשער שכם בשבת האחרונה, האברך ר' אברהם אלמליח שמאושפז עדיין בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים.

הגרש"מ עמאר חיזק ועודד את הפצוע באומרו "עוד תתחזק ותתרפא ותשוב לאיתנך בחיזוק ולימוד התורה כבראשונה". הראשון לציון גם בירך את אביו של הפצוע הסובל מנכות.

כזכור, במוצאי שבת לאחר שהתאושש בבית החולים סיפר לכלי התקשורת "חזרתי מתפילת מנחה בכותל, רציתי להספיק סעודה שלישית לפני השקיעה אז עברתי דרך שער שכם. עברתי את הכביש, לא שמתי לב ופתאום רדף אחריי מחבל. בא לרצוח אותי, ניסה בכל מקום בגוף, בגב, בחזה, בצוואר. נפצעתי מיד בדקירה הראשונה. ניסיתי להיאבק".

אברהם סיפר כי הלוחמים לא קלטו מיד כי מדובר בפיגוע. "אני מנסה להיאבק, ואז מגיע, ברוך השם, חייל מכוחותינו שקלט שאני נאבק עם ערבים באמצע הכביש והוא בא כאילו להפריד, ואז המחבל הרשע הזה, הרוצח, ניסה לדקור אותו. הוא בא לדקור אותו - קלט שזה זה, ואז הרגו אותו, ברוך השם".

הרב שלמה משה עמאר אברהם אלמליח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד