י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"תבינו איזה נזק גדול לעם היהודי"

חריג: איתמר בן-גביר השתתף בישיבת 'הליכוד'

לאחר שדחה את ההצבעה על תיקון חוק השבות בעקבות חופש הצבעה שהוענק לחברי 'הליכוד', יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' הגיע לישיבת הסיעה של המפלגה - בניסיון לשכנע את חבריה לתמוך | לצד הסברים על נחיצות התיקון, הוא הזהיר מפני פיצול בגוש: "אנחנו צריכים להיות מאוחדים"

חריג: איתמר בן-גביר השתתף בישיבת 'הליכוד'
איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת איתמר בן-גביר השתתף היום (שני) בישיבת סיעת 'הליכוד', במטרה לשכנע את חברי הכנסת לתמוך בהצעת החוק שלו לתיקון חוק השבות, לאחר שבמפלגה העניקו חופש הצבעה.

בן-גביר הסביר על מהות הצעת חוק השבות, המתקן ומגדיר מיהו יהודי על פי ההלכה. בפתיחת הדיון הוא חילק למשתתפים את נאומו של מנחם בגין ממייסדי הליכוד שחתום אף הוא על הצעת החוק.

"זה לא רק מנחם בגין, זה גם יצחק שמיר, דוד לוי, זה בעצם חוק של כל האבות המייסדים של תנועת הליכוד", אמר. "תבינו איזה נזק גדול לעם היהודי, כבר היום יש לנו 100 אלף מתבוללים המשמעות של הדבר הזה אגב, גם כלפיי יהודים חילונים כשהחרדים והדתיים יעשו רשימות יוחסין".

"רוב הבוחרים של הליכוד, רובם ככולם זה אנשים מסורתיים, זה אנשים שרוצים יהדות, זה אנשים שחשוב להם שלא תהיה התבוללות", טען יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית'.

בנוסף, הוא הזהיר מפני פיצול בגוש אם ב'ליכוד' יתנו חופש הצבעה: "אני חושב שגם בגלל זה וגם בגלל שלמות הגוש שלנו, שלא כל אחד יבוא מחר ויגיד אה הצעת החוק הזאת לא נראית לי, וזה לא לרוחי וכאן אני אלך וכאן אני לא יהיה, אנחנו צריכים להיות מאוחדים".

לאחר דבריו של בן-גביר, שקטע אף את ישיבת סיעתו 'הציונות הדתית', כדי לשכנע את עמיתיו לאופוזיציה, בסיעת 'הליכוד' הודיעו כי ימשיכו לדון בהצעת החוק ויחליטו בשבוע הבא כיצד להצביע.

הצעת חוק חוק השבות מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד