כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"גונב חיסונים"

בנט מותקף: חיסן את בנו בניגוד לנהלים

לפי כשבועיים ליווה ראש הממשלה נפתלי בנט את בנו דוד להתחסן - אך היום מתברר כי בנו שהחלים מקורונה - התחסן בניגוד לנהלים המוכרים של משרד הבריאות • "גנב סדרתי, גנב קולות ועכשיו גונב חיסונים"

בנט מותקף: חיסן את בנו בניגוד לנהלים
נפתלי בנט ובנו דוד צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

ביום הראשון להכרזת מבצע חיסוני הילדים לפני כשבועיים, הפיצו בלשכת ראש הממשלה נפתלי בנט תמונה עם בנו דוד, כאשר הוא מתחסן בקופת החולים. אך היום (שני) 13 ימים לאחר מכן, מתברר על פי הפרסום באתר 'וואלה' כי חיסונו של דוד, היה בניגוד מוחלט לנהלים הברורים על אי חיסון ילדים המוגדרים 'מחלימים'. 

חיסון בנו של ראש הממשלה בנט, שבוצע בניגוד לנהלים הקיימים במשרד הבריאות וכיוצא בזה בקופות החולים, התאפשר לאחר שהבינו אנשי לשכתו של בנט בעת הגעתם לקופה, כי יש בעיה, ושוחחו עם משרד הבריאות, שם התייעצו והחזירו תשובה חיובית - על אף שכאמור, מדובר בניגוד לנוהל שלא מחסנים ילדים מחלימים. 

במשרד הבריאות הגיבו לפרסום ומסרו: "הורה לילד מחלים יכול להחליט שהוא רוצה לחסן את ילדו, ואין מניעה לעשות זאת אם חלפו לפחות שלושה חדשים ממועד ההחלמה". תגובת משרד הבריאות עומדת בניגוד למציאות הקיימת בארבע קופות החולים, שם לא קיימת האופציה כלל, ואף לא ניתן להזמין תור עבור חיסון ילד מחלים. 

מחר (שלישי) צפוי הצוות לטיפול במגפות להיפגש ולדון בנושא חיסון הילדים מחלימים. 

צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

לאחר פרסום דבר הפרת הנהלים שהתרחשה לפני כשבועיים - הגיבו רבים, בין היתר שרת התחבורה לשעבר, חברת הכנסת מירי רגב שעקצה את בנט: "גנב סדרתי. גנב קולות ועכשיו גונב חיסונים", רגב הוסיפה בתמיהה: "במה שונה בנו של בנט משאר ילדי וילדות ישראל?". 

ח"כ יואב קיש מ'הליכוד' הגיב לפרסום והאשים את בנט בחיסון בנו (על אף שלא נדרש לכך) בשביל תמונה: "לאיזה שפל מדרגה אפשר להגיע. בשביל פוטואופ (תמונה מתוכננת שתשרת אותו) של תמונה פנה בנט לאישור אישי לחיסון לבנו המחלים בניגוד לנוהל הקיים רק כדי להוציא תמונה", תקף קיש. 

חיסון לקורונה חיסון ילדים נפתלי בנט משרד הבריאות קופות החולים מירי רגב יואב קיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד