י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"חשבון דמים"

נתניהו דורש אבטחה: איומים מצד מדינות אויב

לקראת הסרת האבטחה ממשפחת נתניהו, שיגר היום ראש האופוזיציה מכתב בהול למנכ"ל משרד ראש הממשלה, בו הוא טוען כי יש על משפחתו איומים גם מצד מדינות אויב לאור פעולות חשאיות שאישר בעת כהונתו כראש ממשלה ולפיכך הוא דורש שלא להסיר את האבטחה ממשפחתו

נתניהו דורש אבטחה: איומים מצד מדינות אויב
בנימין נתניהו בצפון צילום: דוד כהן, פלאש 90

על רקע הפסקת האבטחה ממשפחתו בשבוע הבא, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו פנה היום (שני) במכתב למנכ"ל משרד ראש הממשלה יאיר פינס, וטען בפניו כי ישנם איומים קונקרטיים עליו ועל בני משפחתו. לדברי נתניהו יש למדינות אויב חשבון פתוח עמו לאור הפעולות שאישר בעת כהונתו כראש ממשלה, ולפיכך הוא דורש להשאיר סביב משפחתו מעגל אבטחה.

"בשל אורך שנות כהונתו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, ולאור אופי הפעילות הרגיש שהוא אישר לאורך השנים כנגד מדינות אויב, קיים 'חשבון דמים' פתוח בין אותן מדינות לבין ראש הממשלה לשעבר ובני משפחתו", נכתב במכתב ששיגר ראש המטה של נתניהו, אשר חיון, למנכ"ל משרד ראש הממשלה, פינס.

לטענת נתניהו, "מהיכרות עם דפוס ההתנהגות של אותן מדינות אויב, אין צל של ספק שהן עוקבות אחר רמת האבטחה שירדה באופן משמעותי, דבר שיאפשר להם לפעול נגדו או נגד בני משפחתו, במקום ובזמן שהם יימצאו לנכון".

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה: "גופי המשרד יתנו את התייחסותם לוועדת השרים ככל שיידרשו לכך".

אבטחה בנימין נתניהו משפחת נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד