י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ההרתעה נשחקה

על רקע הפיגועים: חמאס מאיים על ישראל בהסלמה

שורת הפיגועים שבוצעו בימים האחרונים נגד אזרחים ישראלים, גובו בין היתר על ידי ארגון הטרור חמאס השולט בעזה. כעת מאיים חמאס שלא יהסס לפעול באופן אקטיבי ולפתוח בהסלמה אל מול ישראל

על רקע הפיגועים: חמאס מאיים על ישראל בהסלמה
אימונים של חמאס צילום: Atia Mohammed/Flash90

לנוכח גל הפיגועים, חמאס שוקל להסלים את המצב מול ישראל. ע"פ הדיווחים ברשת אלג'זירה, מקור בכיר בארגון הטרור אמר כי הם "בוחנים אופציות הסלמה מול ישראל, לאור המצור על עזה ושיקום הרצועה המתנהל לאיטו".

בכיר חמאס אף התייחס להסלמה הביטחונית בישראל בזמן האחרון וציין כי "מעשי התוקפנות החוזרים ונשנים של ישראל על מסגד אל-אקצה, והתוקפנות כלפי האסירים, יגרום לפיצוץ".

עוד הוסיף: "לא נרשה למצב הנוכחי להמשיך כמו שהוא והשלב הבא יוכיח כי אנחנו מתכוונים לזה. אנחנו מביעים את מורת רוחנו הגדולה מהתנהגות המתווך המצרי והתמהמהות הבטחותיו כלפי רצועת עזה".

בנוסף, התייחס הבכיר להתחייבויות של מצרים מול הארגון בסיום מבצע שומר החומות, וציין כי "מצרים לא מילאה את מה שהתחייבה אליו מול חמאס והפלגים בנוגע לשיקום וההקלה על הרצועה. מצרים ממשיכה להפריע לנוסעים הפלסטינים לרצועת עזה וממשיכה למנוע מאלפים לנסוע מרצועת עזה, ללא סיבה".

כאמור, הדיווחים הגיעו על רקע של הפיגועים האחרונים שבוצעו בידי מחבלים בודדים במהלך השבועיים וחצי האחרונים, בגבולות ישראל. חמאס, כזכור, בירכו על פעולותיהם של מפגעים אלה, ויצאו בקריאה להמשיך את פעולות הטרור ברחבי הארץ.

 

חמאס הסלמה פיגועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד