י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לטובת החרדים

מארגני עצרת הימין פועלים ליצור מתחמים בהפרדה

לאור התעוררות גדולה שמגיעה הפעם ממגוון גדול ביותר של ציבורים להשתתף במחאת הימין מחר בתל אביב, נעשתה פנייה מצד מארגני ההפגנה, לרשויות, בבקשה לאפשר לקיים במתחם אזורים עם הפרדה לטובת המעוניינים בכך, זאת לצד הרחבה המרכזית שתהיה מעורבת | במשטרה בודקים את הבקשה

מארגני עצרת הימין פועלים ליצור מתחמים בהפרדה
מחאת פעילי ימין צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

כדי לאפשר גם לציבור החרדי להשתתף בהפגנה מחר (שלישי) בכיכר הבימה בתל אביב, נגד ממשלת בנט ומפלגות השמאל, המארגנים מדווחים על התעוררות גדולה שמגיעה הפעם ממגוון גדול ביותר של ציבורים. בעקבות פניה של מארגני ההפגנה, לרשויות בבקשה לאפשר לקיים במתחם איזורים עם הפרדה לטובת המעוניינים בכך, זאת לצד הרחבה המרכזית שתהיה מעורבת, במשטרה בודקים את הבקשה.

מחר צפויה להתקיים פגישת סיכום עם המשטרה לקראת האירוע ולאחריה יעדכנו המארגנים בנושא. ממארגני העצרת נמסר: אנו רואים חשיבות רבה לאפשר לכל הציבור להביע את מחאתו ומקווים שהמתחמים שיוגדרו מראש כנפרדים יאפשרו זאת.

בהמשך למאבק על התנהלותה של ממשלת ישראל בעניין הקשרים בין אנשי רע"ם לחמאס בעזה והפגיעה בזהותה היהודית של מדינת ישראל, תתקיים מחר יום שלישי (7.12) במרכז הבימה בתל-אביב, עצרת מרכזית של מטה המאבק הלאומי בשיתוף תנועת הקו האדום בהשתתפות חברי כנסת מהימין, אישי ציבור, רבנים, פעילי ימין ומשפחות שכולות.

ראש מוסדות בני דוד, הרב אלי סדן אמר כי הוא תומך בעצרת, "יש היום הזדמנות היסטורית לנסות סוף סוף לעשות דבר שלא היה כמותו שנים - לחבר ימין ושמאל, דתיים, מסורתיים וחילונים וחרדים - קואליציה ואופוזיציה, לגבי כמה דברים שעליהם גם נפתלי בנט מסכים - שצריך מדינה יהודית".

עצרת מחאה הפגנת מחאה ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד