י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"שקר מוחלט"

כך השיג יוסי כהן ג'וב לבתו בחברה מהאמירויות

ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, סייע לבתו אחינועם להתקבל לעבודה בחברה מהאמירויות בזמן כהונתו בתפקיד כראש המוסד, בסניף שנפתח בישראל. בעל החברה, יחד עם כהן, היו מאדריכלי 'הסכמי אברהם'. יוסי כהן: "מעולם לא פניתי אל השיח' טחנון בשום נושא הנוגע לבתי או להעסקתה, וכל טענה אחרת הינה שקר מוחלט"

כך השיג יוסי כהן ג'וב לבתו בחברה מהאמירויות
יוסי כהן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, סייע לבתו להתקבל לעבודה בחברה מהאמירויות בזמן כהונתו בתפקיד כראש המוסד. בעל החברה, יחד עם כהן, היו מאדריכלי 'הסכמי אברהם'. כך דיווח יוסי מזרחי ב'חדשות 12'.

על פי הדיווח, מיד אחרי החתימה על ההסכמים, החברה האמירתית פתחה סניף ישראלי בבניין עסקים בהרצליה פיתוח. וכהן סייע לבתו אחינועם כהן-גנניאן, לקבל משרה בחברה, בתפקיד מנהלת המשרד.

מקבילו של כהן באמירויות היה השיח' טחנון בן-זאייד, היועץ לביטחון לאומי במדינה, שבמקביל גם מנהל עסקים פרטיים משלו. השיח' הוא הבעלים של מספר חברות בתחומי הביטחון והסייבר. אחת החברות היא "גרופ 42" שמעסיקה כמה מאות עובדים וגייסה מאות מיליוני דולרים לאורך השנים.

יוסי כהן מסר בתגובה לפרסום: "מעולם לא פניתי אל השיח' טחנון בשום נושא הנוגע לבתי או להעסקתה, וכל טענה אחרת הינה שקר מוחלט. בתי התקבלה לעבודה כמזכירה אדמיניסטרטיבית זמנית של חברה ישראלית, שהיא חברת בת של G42. העסקתה של בתי החלה במרץ 2021, בשלהי כהונתי, וחודשים רבים אחרי חתימת הסכמי אברהם".

 

יוסי כהן איחוד האמירויות הסכמי אברהם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד