י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המאומת שברח וטרם אותר

מתברר: כך נדבקו 4 מאומתים בוריאנט 'אומיקרון'

מתוך חמישה מאומתים לוריאנט 'אומיקרון' שנדבקו בתוך גבולות ישראל, 4 נדבקו לאחר שקיימו מגעים עם שבים מחו"ל שהפרו בידוד | בתוך כך, מבודד ששב מאתיופיה ברח מהמלונית בתל אביב - וטרם אותר 

מתברר: כך נדבקו 4 מאומתים בוריאנט 'אומיקרון'
מתנדבי מד"א במתחם היבדק וסע צילום: פלאש 90

משרד הבריאות הודיע היום (שני) על עלייה של 10 במספר המאומתים לווריאנט הדרום אפריקני 'אומיקרון' שעלה ל-21 חולים בסך הכל, מתוכם 5 נדבקו שנדבקו בתוך ישראל ו-4 שנדבקו לאחר שקיימו מגעים עם שבים מדרום אפריקה וארצות הברית, שהפרו את הבידוד שנקבע על פי הנחיות משרד הבריאות, וכך התאפשר להם להדביק אחרים. כך פורסם ב'ערוץ 12'. 

בנוגע לחולה החמישי שאומת לוריאנט 'אומיקרון' בתוך גבולות המדינה, עולה על פי הפרסום, כי נדבק לאחר שקיים מגעים עם אדם ששב מחו"ל, אך הוא אינו נדרש בבידוד מכיוון שקיבל בשגגה תשובה שלילית לבדיקת הקורונה, ובכך הותר לו לצאת מהבידוד. 

בהמשך ישיר: מוקדם יותר היום דווח על מבודד ששב מהמדינה האפריקנית 'אתיופיה' - וברח בבוקר ממלונית הבידוד הממוקמת בתל אביב, על אף שקיים חשד כי הוא נשא של הווריאנט החדש, וכתוצאה מכך הוא עלול להדביק אחרים. 

על פי הדיווח, המבודד מוכר למשטרת ישראל, אשר יודעת כי הוא מתגורר בעיר רמלה, אך עד כה, ככל הידוע הוא עדיין לא אותר ע"י הכוחות. במשטרה מסרו כי המבודד יחויב בקנס - לאחר שהפר את הבידוד. 

אומיקרון הווריאנט הדרום אפריקני בידוד אתיופיה דרום אפריקה ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד