י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"בכיתי בפעם הקודמת שעשיתי את זה"

בשיחת זום: 900 עובדים פוטרו ב-2 וחצי דקות

מנכ"ל חברת המשכנתאות האמריקאית Better.com הודיע ל-900 עובדים שהם מפוטרים במהלך שיחת זום באורך 2:30 דקות. בשיחה שהודלפה נשמע המנכ"ל אומר לעובדים: "אם אתם בשיחה הזאת אתם חלק מהקבוצה חסרת המזל שהחלטנו לפטרה. העסקה שלכם למעשה מסתיימת באופן מיידי"

בשיחת זום: 900 עובדים פוטרו ב-2 וחצי דקות
אילוסטרציה צילום: pexels

מנכ"ל חברת המשכנתאות האמריקאית Better.com הודיע ל-900 עובדים שהם מפוטרים במהלך שיחת זום באורך 2:30 דקות. המנכ"ל גרג וישאל הסביר לעובדים: "כידוע השוק השתנה, ואנחנו חייבים לזוז איתו כדי לשרוד, וכדי שבתקווה נוכל גם לפרוח. אלו חדשות שאתם לא תרצו לשמוע אבל בסופו של דבר זו הייתה החלטה שלי ואני רוצה שתשמעו את זה ממני".

בשיחה, שהודלפה לעיתונות האמריקאית נשמע המנכ"ל אומר לעובדים: "אם אתם בשיחה הזאת אתם חלק מהקבוצה חסרת המזל שהחלטנו לפטרה. העסקה שלכם למעשה מסתיימת באופן מיידי. תודה לכל אחד מכם על התרומה שלו לחברה".

לדבריו, "זו הייתה החלטה מאתגרת מאוד, זו פעם שנייה בקריירה שלי שאני עושה את זה ואני לא רוצה לעשות את זה". הוא גם אמר לעובדים ההמומים: "בפעם הקודמת שעשיתי את זה בכיתי, הפעם אני מקווה להיות חזק יותר". 

במהלך השיחה ציין וישאל יעילות ופרודאקטיביות כסיבות לפיטורים, אך מגזין Fortune האמריקני פרסם לאחר השיחה כי המנכ"ל האשים את העובדים ב"גניבה" מהעמיתים שלהם ומהלקוחות בשל היותם לא פרודקטיביים ועובדים רק שעתיים ביממה. מהחברה עצמה נמסר כי רק 9% מכוח האדם פוטר, ושבשל המצב הכלכלי הם נדרשו לבצע "התאמות מחודשות".

גל פיטורים זום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד