ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בדרך ליישום מתווה הכותל

פרסום ראשון: מזכיר הממשלה ייפגש עם נציגי ארגוני הרפורמים

אחרי שנחשפה לראשונה ב'בחדרי חרדים', פגישת נשיא המדינה עם ראשי הארגונים הרפורמיים, 'מתווה הכותל' מתקדם לשלב נוסף, כאשר היום ייפגש עם נציגי הארגונים הללו מזכיר הממשלה שלום שלמה, יד ימינו של נפתלי בנט; המשמעות היא שבנט נתן אור ירוק להתקדם לכדי יישום

פרסום ראשון: מזכיר הממשלה ייפגש עם נציגי ארגוני הרפורמים
בנט בישיבת ממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מתווה הכותל מתקדם: בארגוני הרפורמים והקונסרבטיבים פועלים במרץ לקדם את אישור 'מתווה פשרת הכותל', וממקדים את המאמצים מול הנהגת המדינה והיום (שלישי) צפוי להתקדם שלב נוסף בפגישה בין נציגי הארגונים לבכיר הממשלה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך היום צפויים להיפגש נציגים מארגוני הרפורמים, הקונסרבטיבים ונשות הכותל עם מזכיר הממשלה שלום שלמה, איש אמונו של נפתלי בנט, כדי לדון בקידום 'מתווה פשרת הכותל' ולבטל את ההקפאה וליישם את המתווה בפועל.

הפגישה עם מזכיר הממשלה שלמה היא משמעותית, שכן לאורך השנים האחרונות מי שריכז את נושא 'מתווה הכותל' מטעם ראש הממשלה היה המזכיר, כך מזכיר הממשלה דאז אביחי מנדלבליט היה מי שהביא את המתווה, ולאחר מכן המזכירים צביקה האוזר וצחי ברוורמן.

עוד בנושא:

ההדמיה של חברת האדריכלות > חשיפה • שלוש קומות ענקיות: כך יראה הכותל הרפורמי 

בכיה לדורות • 'בחדרי חרדים' עושה סדר > כך ייושם 'מתווה הכותל': המספרים, המשמעויות והתקציבים • מיוחד

הפגישה מגיעה ימים אחרי פגישה שקיימו נציגי הרפורמים והקונסרבטיבים עם נשיא המדינה יצחק הרצוג, שפורסמה גם היא לראשונה ב'בחדרי חרדים', וכן שיחות רבות ולובינג שמקיימים הארגונים מול שרי הממשלה וראשיה במטרה להאיץ את יישום המתווה שיצית מחדש את המאבק על צביון הכותל.

פגישת נציגי הארגונים עם המזכיר שלום שלמה מרמזת על כוונתו של ראש הממשלה בנט להתקדם בשבועות הקרובים עם יישום המתווה, כאשר כפי שדווח בהרחבה 'בחדרי חרדים', קיימות התנגדויות גם בתוך הממשלה והקואליציה, חלקן סמויות וחלקן גלויות.

מתווה הכותל הכותל הרפורמי שלום שלמה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד