י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לקראת חגיגות השנה החדשה

איטליה החלה את הסגר של הלא מחוסנים

איטליה החלה את הסגר של הלא מחוסנים. רק מחוסנים פעמיים יוכלו להסתובב בכל מקום בתנאי להצגת תו ירוק. מדינות נוספות באירופה מטילות הגבלות מסוימות וישנן מקומות שהחיסונים הפכו לחובה

איטליה החלה את הסגר של הלא מחוסנים
אילוסטרציה צילום: unsplash

איטליה הודיעה על הגבלות מחמירות יותר לאנשים לא מחוסנים ככל שסוף שנה מתקרב, מי שלא מחוסן, לא יוכל להיכנס למסעדות, תיאטראות ומוזיאונים, וזאת כדי לצמצם את התפשטות נגיף הקורונה ולעודד מתנגדי חיסונים לקבל את החיסון שלהם.

רק מי שיש לו את ה-Super Green Pass (התו הירוק המלא), יוכל להסתובב במקומות ציבוריים. משטרת איטליה תבדוק אם לאלו המבקרים במסעדות סגורות, ברים, קונצרטים, אירועי ספורט, תיאטראות ואירועים ציבוריים, יש את התו הירוק עד ה-15 בינואר, אז אירועי סוף השנה מסתיימים.

במקומות אחרים באירופה, מנהיגים הודיעו על צעדים חדשים למניעת התפשטות הנגיף, גרמניה הודיעה כי אזרחיה הלא מחוסנים, יישארו בסגר, ותאסור את כניסתם לרוב המרחבים הציבוריים לקראת חגי ואירועי סוף השנה וחגיגות השנה החדשה 2022.

בצרפת, האזרחים יצטרכו להציג הוכחה לחיסון כדי לקבל כרטיס המאפשר להם להיכנס למקומות ציבוריים. בעוד אוסטריה וגרמניה מקדמים חוק לקראת הפיכת החיסונים לחובה, איטליה רק מחמירה את ההגבלות על לא מחוסנים, ועדיין לא מקדמת חוק שכזה.

יוון הכריזה גם היא על הגבלות חדשות לאחר מקרים רבים בשבועות האחרונים, מקרי המוות מטפסים בצורה תלולה. רק 63 אחוזים מאוכלוסייתה מחוסנים נגד קורונה. מה-16 בינואר, מי שיפר את הכללים ביוון, ייקנס בכ-100 יורו לחודש, על כל חודש שלא יעמוד בכללים.

בהולנד, הממשלה הטילה עוצר בשעות הלילה המאוחרות ומסיכות חובה כמעט בכל המרחבים הציבוריים מה-28 בנובמבר עד ה-19 בדצמבר. עוצר בלילה פירושו שרוב העסקים הלא חיוניים חייבים להיסגר עד 17:00, חנויות חיוניות יכולות להיות פתוחות עד 20:00. לצד זאת, אישורי חיסון נדרשים כדי להיכנס לרוב העסקים.

איטליה תו ירוק סרבני חיסונים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד