ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"לא הייתי משאיר בורג"

טראמפ לעג לגנרל האמריקני: "אדיוט מופרע"

טראמפ תקף במילים בוטות וקשות את יו"ר המטות המשולבים בצבא האמריקני, גנרל מארק מילי: "אדיוט מופרע" | המתקפה החריפה באה על רקע השארת כלי נשק וציוד צבאי באפגניסטאן, בשווי 85 מיליארד דולר

טראמפ לעג לגנרל האמריקני: "אדיוט מופרע"
דונלד טראמפ צילום: ועידת CPAC 2021

נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, תקף את הגנרל מארק מילי, מול קהל אוהד באתר הנופש שלו במאר-א-לאגו, וכינה את הדמות הצבאית הבכירה ביותר בארה"ב כ'אידיוט'. כל זאת על אופן הנסיגה מאפגניסטן.

טראמפ מתח ביקורת על אסטרטגיית היציאה של ארה"ב מהמדינה המוסלמית שעברה לשלטון הטאליבן, ותיאר כיצד הוא תכנן להביא הביתה את כל הציוד הצבאי האמריקאי.

"אמרתי, ברגע שאנחנו יוצאים החוצה, אני רוצה כל בורג, כל בורג, אנחנו לוקחים הכל", אמר טראמפ, לפי תיעוד ברשתות החברתיות. אבל מילי, יו"ר המטות המשולבים, אמר לו שיותר זול להשאיר את הציוד באפגניסטן מאשר להטיס אותו בחזרה. "אז הבנתי שהוא אידיוט מופרע" אמר טראמפ.

טראמפ האשים שוב ושוב את הנשיא ג'ו ביידן בהשארת כלי נשק בשווי 85 מיליארד דולר, כלי רכב וציוד צבאי אחר כולל נשקים, מטוסים ומסוקים.

כזכור הטליבאן פרסם תיעוד של מסוקים וכלי רכב אחרים שהם תפסו לאחר שהכוחות האמריקאים עזבו. טראמפ תקף את התקשורת, "המדינה נמצאת במקום מאוד מסוכן, אין לנו עיתונות, העיתונות כל כך מושחתת, שאין לנו עיתונות", טראמפ המשיך, "אם יש סיפור עלינו, על רפובליקנים הם הופכים אותו לסיפור רע. הם הופכים את זה לסיפור הגרוע ביותר", והוסיפו כי עיתונאים הם "בחורים עקומים, הם קבוצת אנשים הכי לא ישרה".

דונלד טראמפ הנסיגה מאפגניסטן ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד